مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز:

اصل برادری سنتی در جهت حفظ ارزش های دفاع مقدس است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: اصل برادری به عنوان سنتی شد که باعث گردید ارزش های دفاع مقدس فراموش نشود چراکه سرمایه و پشتوانه معنوی کشور ما محسوب می شود.
کد خبر: ۸۵۸۸۴۸۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
اصل برادری سنتی در جهت حفظ ارزش های دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد موحد در مراسم تودیع و معارفه فرمانده و مسئول نماینده ولی فقیه در لشگر 10 سید الشهدا (ع) استان البرز ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان برادری را یک اصل دانست و اظهار داشت: در جلسه ای که در خدمت سردار علی فضلی بودیم بر واژه بردادری بسیار تاکید داشتم که ایشان به گرمی از این موضوع استقبال کردند.

وی افزود: اصل برادری به عنوان سنتی شد که باعث گردید ارزش های دفاع مقدس فراموش نشود چراکه سرمایه و پشتوانه معنوی کشور ما محسوب می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز عنوان کرد: روزهای جنگ روزهای شیرینی برای ما بود.

وی در خصوص فعالیت های حجت الاسلام علی شهبازی نماینده پیشین ولی فقیه در لشگر 10 سید الشهدا(ع) عنوان کرد: حجت الاسلام شهبازی توفیقی داشتند مدتی را در لشگر عملیاتی در کنار رزمندگان ایفای نقش کنند که اکنون طبق حکم جدید به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرودگاه منسوب شدند.

حجت الاسلام موحد خاطر نشان کرد: طی حکمی که از سوی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کل، صادر گردیده است حجت الاسلام والسلمین معصوم خانی به سمت مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشگر 10 سید الشهدا(ع) استان البرزمنصوب شدند.

وی در پایان ابراز امید واری کرد: هر دو بزرگوار در جایگاه های شغلی خود در جهت حفظ آرمان ها و ارزش های اسلامی موفق و سربلند باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها