خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه بین‌الملل امام خمینی(ره) قزوین:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس دانشگاه بین‌الملل امام خمینی(ره) استان قزوین از دانشجوی جانباز 70 درصد، محمد صالحی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۸۸۴۵۰
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین به نقل از ایثار واحد قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل و احسان‌الله لنکرانی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به همراه سید ابوالحسن نائینی، رئیس دانشگاه بین‌الملل امام خمینی(س) قزوین و جمعی دیگر از مسئولان، از جانباز 70 درصد محمد صالحی دیدار و گفت‌وگو کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در این دیدار با بیان اینکه رسیدن به خدمت جانبازان برای ما افتخاری است، گفت: خدمت‌رسانی به خانواده شاهد و ایثارگر کمترین وظیفه ما است و در این راستا تلاش می‌کنیم تا بتوانیم ذره‌ای از رشادت‌های آنها را جبران کنیم.
با توجه به اینکه جانباز 70 درصد، محمد صالحی در سال تحصیلی جدید، رشته حقوق جزا، مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه بین‌الملل امام خمینی(ره) استان قزوین مشغول به تحصیل می‌باشد، رئیس این دانشگاه در این دیدار گفت: حضور شما در دانشگاه بین‌الملل امام خمینی(ره) برای ما افتخاری است و دانشجویان نیز از این موضوع ابراز خوشحالی می‌کنند.
نائینی افزود: رفت و آمد شما به دانشگاه بین‌الملل و حضورتان در محیط علمی بین دانشجویان فرصتی برای نسل جوان است تا بدانند جانبازان در 8 سال دفاع مقدس متحمل چه سختی‌هایی شدند.
رئیس دانشگاه بین‌الملل امام خمینی(ره) استان قزوین با اشاره به اینکه جانبازان دیگری نیز در این دانشگاه تحصیل می‌کنند، گفت: حضور جانبازان در دانشگاه موجب درس گرفتن دانشجویان از فداکاری‌ها، گذشت و ایثار آنها می‌شود.
وی با بیان اینکه دانشجویان جوان امروز دوران جنگ تحمیلی را ندیدند، افزود: آنها با دیدن جانبازان قطع نخاعی قدر فداکاری‌های شما را بیشتر می‌دانند و با جان و دل راه انقلاب را ادامه می‌دهند.
گفتنی است: جانباز 70 درصد، محمد صالحی، متولد 1335 بوده و در عملیات والفجر 8، منطقه فاو به درجه جانبازی نایل شده است.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها