خبرهای داغ:
فرمانده حوزه نبی اکرم (ص) بشرویه خبر داد

بسیج دانش آموزی بشرویه حائز رتبه برتر جذب نیرو در استان + تصاویر

فرمانده حوزه مقاومت نبی اکرم بشرویه از کسب رتبه برتر جذب نیروی بسیج در استان توسط بسیج دانش آموزی بشرویه خبر داد و گفت: بسیج دانش آموزی نسبت جمعیت، بیشترین تعداد جذب را دارا است.
کد خبر: ۸۵۸۸۴۴۵
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، جواد قاسمیان در دیدار دانش آموزان با امام جمعه بشرویه با اشاره به عمده فعالیت های صورت گرفته افزود: در این مجموعه فعالیت های بصیرتی، علمی، آموزشی، ورزشی و پرورشی انجام می گیرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی بشرویه از کسب رتبه برتر جذب نیروی بسیج در استان توسط بسیج دانش آموزی بشرویه خبر داد و گفت: بسیج دانش آموزی بشرویه در جذب نیروهای بسیجی به عنوان حوزه برتر در سطح استان مشخص شده که به نسبت جمعیت، بیشترین تعداد جذب را دارا می باشد و بیش از 90 درصد اعضای بسیج از اعضای بسیج دانش آموزی هستند.

قاسمیان، تشکیل حلقه های صالحین را از هدفمندترین برنامه های بسیج برشمرد و گفت: دانش آموزان در قالب حلقه های صالحین که به تناسب مناسبت ها در مساجد و یا مدارس تشکیل می گردد حضور چشمگیری دارند.

فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه نبی اکرم(ص) شهرستان بشرویه، شرکت دانش آموزان در طرح های بسیج سازندگی را از دیگر فعالیت های قابل توجه بسیج نام برد و گفت: طرح هجرت دانش آموزی با کمک آموزش و پرورش هر ساله و در ایام نوروز و تابستان انجام می شود و در دوره های اخیر بیش از هزار نفر روز کار جهادی در عرصه های مختلف بهسازی مدارس، مساجد، برخی ادارات و فعالیت های مرتبط انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت های علمی بسیج دانش آموزی و کسب رتبه های برتر استانی و کشور توسط دانش آموزان بسیجی هم خاطر نشان کرد: برگزاری آزمون های علمی متعدد برای مقاطع مختلف، طرح آیه های تمدن برای دانش آموزان نخبه با معدل بالا، برگزاری کلاس های مختلف و ارائه کتب در جهت رشد علمی دانش آموزن در راستای افزایش سطح علمی انجام می گیرد.

قاسمیان، طرح دانش آموز محوری از برنامه های اولویت دار بسیج دانش آموزی برشمرد و گفت: در سال های اخیر دانش آموزان به عنوان جانشین واحد مشخص شده و در واحدهای پیشگام فرماندهی واحد بسیج دانش آموزی به آنان واگذار شده است.

فرمانده بسیج دانش آموزی بشرویه از اعزام دومین مرحله کاروان راهیان نور دانش آموزی بشرویه در سال جاری خبر داد و گفت: اولین مرحله کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر شهرستان بشرویه با همت و همکاری آموزش و پرورش انجام شد که مرحله دوم آن برای دانش آموزان دختر در بهمن ماه خواهد بود.

وی افزود: در سال گذشته سهمیه اعزام راهیان نور با همت آموزش و پرورش و مسئولان در مجموعه سپاه 50 درصد افزایش یافت.

قاسمیان در ادامه با اهمیت به برگزاری یادواره های شهدا در مدارس و بسیج دانش آموزی خاطر نشان کرد: سال گذشته تعداد 5 یادواره شهدای مدرسه ای برگزار شد و امسال نیز 2 یادواره در هفته بسیج دانش اموزی برگزار خواهد شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار