شهید صدرزاده فرمانده گردان عمار لشکر فاطمیون بود که چند روز قبل در ظهر تاسوعا بشهادت رسید. مهدی سلحشور مداح اهل بیت دلنوشته‌ای از خاطرات رمضان سال گذشته و شب‌های قدرش نوشته است.
کد خبر: ۸۵۸۸۳۳۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج،  مهدی سلحشور مداح اهل بیت(علیهم السلام) دلنوشته‌ای را برای مصطفی صدرزاده،‌ شهید مدافع حرم نوشته است.

سید مصطفی صدرزاده فرمانده گردان عمار لشکر فاطمیون بود که در ظهر تاسوعا حین درگیری با نیروهای تروریست توسط تیر تک‌تیرانداز نیروهای تکفیری در حلب سوریه به شهادت رسید. او دو سال و نیم در درگیری‌های علیه تروریست‌های تکفیری به دفاع از حرم حضرت زینب(س) پرداخته و طی این مدت هشت بار مجروح شده بود. از این شهید دختری هفت‌ساله به‌نام فاطمه و پسری شش‌ماهه به‌نام محمدعلی به یادگار مانده است.

متن کامل این دلنوشت را بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

رمضان گذشته برای من، حال و هوای شب‌های قدر متفاوت با سال‌های گذشته بود.

شب‌های مناجات رنگ و بوی زینبی گرفته بود و درکنار رزمندگان مدافع حرم حس دیگری داشت. مخصوصا اینکه شب‌های عملیات بود و بچه‌های لشگر فاطمیون شور و شوق خاصی داشتند، حال و هوایی متفاوت از دیگر روزه‌داران؛ البته در بین خود مدافعین حرم برخی یک سر و گردن بالاتر از دیگران بودند، مثل آقا مصطفی. پر جنب و جوش بود و سرزنده. خوش مشرب و خون گرم و با روحیه بسیار بالا.

این عکس را درکنار شهید صدرزاده در شب قبل از عملیات منطقه تدمر گرفتیم. احساس می‌کردم در کنار یک شهید دارم عکس می‌گیرم.

خدا این روسیاه را هم به قافله شهدا برساند.

10آبان94
مهدی سلحشور

ارسال نظرات