خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد قزوین:

حمایت مسئولین در ترویج فرهنگ ایثار، اتلاف منابع نیست

مدیر کل بنیاد قزوین گفت: حمایت مسئولین در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اتلاف منابع نیست بلکه احیای تحقق اهداف فرهنگی و هنری در مسیر ایثار و شهادت می‌باشد.
کد خبر: ۸۵۸۸۳۱۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از ایثار واحد قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در دیدار با آرش رشوند مدیرعامل نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین، از وی به جهت همکاری در برگزاری جشنواره فروغ پایداری و نمایش و معرفی آثار یکصد هنرمند شاهد و ایثارگر، تقدیر و قدردانی کرد.
حقایق‌پور در این دیدار اظهار کرد: با برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان شاهد و ایثارگر استان قزوین، جامعه هدف بنیاد نشان دادند، رزمندگان اسلام علاوه بر ایثار و مقاومتی که در طول دفاع مقدس از خود نشان دادند در صحنه‌های مختلف به ویژه فرهنگی و هنری فعالند و با خلق آثار هنری راه و روش زندگی شهدا و ایثارگران را ادامه می‌دهند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: بازماندگان هنرمند شاهد و ایثارگر با حمایت و همکاری مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و هنری می‌توانند همانند پدرانشان در عرصه‌های فرهنگی بدرخشند.
وی گفت: حمایت مسئولین در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اتلاف منابع نیست بلکه احیای تحقق اهداف فرهنگی و هنری در مسیر ایثار و شهادت می‌باشد.
این مسئول افزود: همه مسئولین دستگاه‌های فرهنگی بایستی برای رونق هنر و فرهنگ استان قزوین به ویژه تقویت هنرمندان شاهد و ایثارگر حمایت‌های لازم را انجام بدهند.
آرش رشوند مدیرعامل نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین در ادامه این دیدار بیان کرد: یکی از وظایف عمده ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت از هنرمندانی است که آثار هنری‌شان ثمره تلاش آنان در جهت معرفی بهتر سیره شهیدان به نسل‌های امروز و آینده جامعه است.
وی در این نشست بر تداوم همکاری با هنرمندان شاهد و ایثارگر و ارائه امکانات لازم در جهت پیشرفت امور فرهنگی و هنری جامعه تاکید کرد.
در پایان دیدار فوق، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با ارائه لوح سپاس از همکاری مدیرعامل نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین، تقدیر و قدردانی کرد.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار