باغین میزبان 2 شهید گمنام می‌شود

16 آبان‌ماه شهر باغین میزبان دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۵۸۸۲۷۳
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
به گزارش"خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان"جلسه‌ ستاد استقبال از دو شهید گمنام پیش از ظهر امروز در مصلای صاحب‌الزمان(عج) شهر باغین برگزار می شود.

امام جمعه ‌باغین در این جلسه گفت: با درخواست و نامه‌نگاری امام جمعه سابق شهر باغین و پیگیری اینجانب از زمان حضور در شهر باغین و مکاتبات متعدد‌، سرانجام پیکر پاک دو شهید والا‌مقام گمنام برای تشییع و تدفین وارد شهر باغین می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی بیان داشت: مردم شهید‌پرور باغین در استقبال‌، تشییع و بدرقه ‌شهدای گمنام و شهدای غواص طی ماه‌ها و سال‌های گذشته ارادت و عشق خود را به شهدا‌ نشان دادند و امروز برای میزبانی دائمی دو شهید گمنام آماده می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: پیکر دو شهید گمنام 19 و 21 ساله که در عملیات‌های بدر و والفجر مقدماتی به درجه ‌رفیع شهادت نائل شدند، پس از تشییع در شهرهای ماهان‌، جوپار‌، قناغستان‌، محی‌آباد و روستاهای سعدی و رباط شامگاه جمعه 15 آبان‌ماه وارد شهر باغین می‌شود.

محی‌الدینی افزود: شامگاه جمعه مراسم وداع با دو شهید‌‌ در مصلای صاحب‌الزمان(عج) شهر باغین با اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: صبح شنبه 16 آبان پیکر دو شهید بر دستان مردم قدرشناس باغین از مصلی صاحب‌الزمان(عج) تا حرم شهدای گمنام واقع در بوستان امام خمینی تشییع و دراین مکان دفن می‌شوند.

امام جمعه باغین تصریح کرد: یادمان شهدای گمنام شهر باغین پس از انتخاب هیئت امنا با کمک‌های مردمی احداث و حرم شهدای گمنام این شهر در آینده محل تجمع مراسمات ملی و مذهبی می‌شود.

در ادامه این جلسه در مورد برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم یوم‌الله 13 آبان مقرر شد، راهپیمایی باشکوه روز 13 آبان با حضور دانش‌آموزان و مردم شهر باغین ‌ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از مقابل مجتمع فرهنگی ورزشی مجمع اسلامی محبین اهل‌البیت(ع) آغاز شود و پس از طی بلوار امام خمینی(ره) و بلوار نماز جمعه در مصلای صاحب‌الزمان(عج) این شهر تجمع کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار