خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه تخصصی اقتصاد مقاومتی حوزه شهید قربانی گفت: اقتصاد مقاومتی بدون ترویج فرهنگ بسیجی در میان مسئولان تحقق نمی‌یابد زیرا روحیه و فرهنگ بسیجی از بروز اختلاس‌ها و مشکلات مالی جامعه اسلامی جلوگیری و جامعه اسلامی را به سمت اهداف مورد نظر هدایت می‌کند.
کد خبر: ۸۵۸۸۲۴۸
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۴

حجت‌الاسلام محمود جانلو در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، با اشاره به عضویت بیش از 9 هزار نفر در موسسه نهضت صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی اظهار کرد: این موسسه با حمایت مسئولان ملی و مراجع تقلید در راستای افزایش هم‌دلی و هم‌زبانی برای تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی گام‌های بسیاری برداشته است.

وی برگزاری همایش‌های ملی، اعزام مبلغان دینی و برپایی نشست‌های علمی و تخصصی را بخشی از فعالیت‌های انجام شده به همت موسسه نهضت صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی دانست و اظهار کرد: طلاب بسیجی این موسسه پایگاه مقاومت تخصصی اقتصاد مقاومتی را در حوزه شهید قربانی شکل داده تا بتوانند برای رسیدن به اهداف مورد نظر اقدامات گسترده‌تری انجام دهند.

مسئول موسسه نضت‌صرفه‌جویی در سرمایه‌های ملی خاطرنشان کرد: بسیج به عنوان تشکل قوی که امام خمینی(ره) آن را هوشمندانه تشکیل دادند اکنون در عرصه‌های مختلف به دستاوردهای بسیاری برسد.

وی با اشاره به همکاری رده‌های مختلف بسیج و سپاه برای تحقق اهداف پایگاه اقتصاد مقاومتی حوزه شهید قربانی یادآور شد: به همت طلاب بسیجی این مجموعه تاکنون برای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در منازل بسیاری حضور یافته‌ایم.

جانلو با تاکید بر اینکه داشتن روحیه بسیجی افراد را به سمت تعالی و موفقیت هدایت می‌کند اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی بدون ترویج فرهنگ بسیجی در میان مسئولان تحقق نمی‌یابد زیرا روحیه و فرهنگ بسیجی از بروز اختلاس‌ها و مشکلات مالی جامعه اسلامی جلوگیری و جامعه اسلامی را به سمت اهداف مورد نظر هدایت می‌کند.

فرمانده پایگاه تخصصی اقتصاد مقاومتی حوزه شهید قربانی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی به صورت مستمر با بصیرت خود مشکلات جامعه و راهکارهای حل آن‌ها را به مردم معرفی می‌کنند گفت: برای تحقق خواسته‌های رهبر انقلاب اسلامی و برطرف‌سازی مشکلات جامعه جناح‌بازی باید کنار گذاشته شود.

جانلو از برگزاری همایش همایش وحدت و حوزه و دانشگاه با محوریت فرهنگ‌سازی و مطالبه‌گری اقتصاد مقاومتییاد کرد و ادامه داد: اینکه کدام تفکر در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کند فرقی ندارد بلکه باید از هر فردی که برای تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی گام بر می‌دارد، تقدیر کرد.



ارسال نظرات