خبرهای داغ:
برنامه معنوی «آبروی محله » با هدف تکرم و تجلیل از خانواده معظم شهداء و معرفی شهداء به جوانان بعنوان الگو های مناسب ایرانی اسلامی با حضورجمعی از بسیجیان،آحاد مردم و کارکنان ناحیه شوط در شهرستان شوط برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۸۲۲۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۷
جانشین فرمانده ناحیه شوط در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء بیان کرد: خانواده های معزز شهدا چشم و چراغ این ملت هستند زیرا برای دوام و قوام انقلاب هزینه ای پرداخته اند که درک و تصور میزان آن از عهده بسیاری خارج است.

سرهنگ احمد رمضانی در ادامه افزود: یافتن راه های جدید برای ارتباط بهتر با خانواده های معظم شهدا و به خصوص شیوه جمع کردن مردم محله در مقابل منزل شهید، به مردم یادآوری می کند که این عزیزان زحمات و صدمات بسیاری متحمل شدند تا آسایش و امنیت کنونی تامین شود.

وی در ادامه خانواده شهدا را چشم و چراغ ملت دانست و افزود: تکریم این بزرگواران وظیفه هر پاسدار حریم ولایت است و آنها باید به عنوان اسوه ایمان و الگوی ایثار مورد توجه قرار گیرند.

جانشین ناحیه شوط ادامه داد: تمام خطوط ورق‏های هشت سال دفاع مقدس مزین به خون شهدا و نام، یاد و خاطره رزمندگان اسلام و حماسه‏هایی است که از خود به جا گذاشتند.

سرهنگ رمضانی در پایان سخنانشان گفت: امروز وظیفه ما حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداست تا از این طریق نسل امروز جامعه بیمه شوند.

ارسال نظرات