فرمانده سپاه خوی گفت: تقویت توان مواجهه بسیجیان و فرماندهان بسیج با جنگ های سخت، نیمه سخت و نرم دشمنان بايد در سرلوحه ماموريت هاي بسيج و سپاه قرار گيرد.
کد خبر: ۸۵۸۸۲۲۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده قرارگاه تاكتيكي ابا عبدالله الحسين(ع) در جلسه تعامل كميسيون آمادگي رزم در جمع فرماندهان پايگاه هاي شهيد كاوه، گردان و اركان گردان و نيز معاونت هاي سپاه بر ضرورت توجه به جنبه های عینی و ملموس آمادگی رزم تأکید و اهتمام فرماندهان بر عینی کردن جنبه های مختلف آمادگی و بهره گیری از بهترین شاخص های شبیه ساز از صحنه های عملی دفاعی و رزمی رایک اولویت توصیف نمود .

سرهنگ پاسدار محمد باقرعلايي افزود: یکی از ویژگی های سازمان رزم ما که نقطه قوت به شمار می آید و در هیچ شرایطی نباید ازآن غفلت کنیم، توجه به شاخص های کیفی در بعد آمادگی ها است.

وي با تاكيد بر آموزش موثر ومفيد توسط مربيان در گردان ها ادامه داد: بسيجيان ما در قالب گردان هاي رزم آموزشهای لازم در تاکتیک های رزم روزانه و شبانه را طی می کنند تا آمادگی خود را برای مقابله با حملات احتمالی حفظ کنند.

گفتنی است در جریان برگزاری این جلسه مباحث گوناگونی در حوزه های مختلف عملیاتی، توان و آمادگی رزم وهمچنین موضوعات تعالی معنوی مورد توجه قرار گرفت و تعدادی از فرماندهان و معاونت ها در بخش های مختلف به ارائه نظرات و دیدگاه های خود در زمينه ارتقاء توان رزم بسيجيان پرداختند.

ارسال نظرات