خبرهای داغ:
نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر از میاندوآب عازم مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شد.
کد خبر: ۸۵۸۸۲۱۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسيج آذربایجان غربی، مراسم اعزام و بدرقه این کاروان راهیان نور صبح امروز در پادگان شهید محلاتی ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب برگزار شد.

فرمانده حوزه دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: در این کاروان 570 نفر از دانش آموزان سال دوم دبیرستان مدارس متوسطه دوم پسرانه و عوامل اجرایی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در شمال غرب کشور اعزام شدند تا با حضور در مناطق عملیاتی ضمن آشنایی با رشادت ها و دلاوری های رزمندگان اسلام، عهد و میثاقی دوباره شهیدان ببندند.

سرگرد پاسدار حقوردی جعفری اظهار کرد: این کاروان راهیان نور نخستین کاروانی است که در قالب طرح تحول در درس آمادگی دفاعی مدارس به اردوی یک روزه راهیان نور در مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام می شوند.

وی با اشاره به اعزام یک هزار و 600 نفر از دانش آموزان پسر سال دوم متوسطه از این شهرستان به اردوهای یک روزه راهیان نور شمال غرب کشور، گفت: این تعداد از دانش آموزان بر اساس جدول زمانبندی به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

جعفری تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی دانش آموزان با رشادت های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس از جمله اهداف اردوهای راهیان نور است که لازم است نسل کنونی با دوران دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت آشنا بشوند.

ارسال نظرات