خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی میاندوآب از برگزاری دو رهروان شهدا به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۸۲۱۰
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرگرد پاسدار حقوردی جعفری در حاشیه جلسه هماهنگی ویژه برنامه های هفته بسیج دانش آموزی که در محل فرمانداری میاندوآب، گفت: دو رهروان شهدا روز دوشنبه هفته جاری برای سومین سال پیاپی و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در این شهرستان به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برگزار می شود.

مسئول بسیج دانش آموزی میاندوآب با بیان اینکه این همایش با حضور850 دانش آموز به یاد و احترام 850 شهید شهرستان میاندوآب برگزار می شود، اظهار کرد: در این همایش دانش آموزان مسیر 10 کیلومتری از میدان انقلاب را تا مزار شهدای گمنام در پارک هادی را حرکت می کنند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده در این همایش، شماره شرکت کنندگان به تصاویر شهدا مزین می شود، افزود: در پایان این همایش به 30 نفر به یاد و احترام 30 دانش آموز شهید شهرستان میاندوآب، جوایز نفیسی اهدا می شود.

سرگرد جعفری تصریح کرد: این همایش با هماهنگی فرمانداری و با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج، آموزش و پرورش، شهرداری و شورای شهر، اداره ورزش و جوانان ، هلال احمر و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود.

مسئول بسیج دانش آموزی میاندوآب با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از اهداف این برنامه است، اظهار کرد: درپایان این همایش دانش آموزان و شرکت کنندگان در مراسم، با نثار فاتحه به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام می کنند.

ارسال نظرات