خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه شاهین دژ گفت: امام حسین علیه السلام الگویی عملی و علمی در تمامی ابعاد در تمامی برهه ها و زمان هاست.
کد خبر: ۸۵۸۸۲۰۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسيج آذربایجان غربی، گردهمایی سیاسی کارکنان رسمی و وظیفه به منظور آشنایی کارکنان با آخرین تحولات منطقه ای و کشوری در حسینیه ناحیه شاهین دژ با سخنرانی فرماندهی این ناحیه برگزار گردید.

فرمانده ناحیه شاهین دژ در این گردهمایی امر به معروف و نهی از منکر را از جمله ی واجبات فراموش شده اعلام داشته بیان کردند:یکی از مهمترین اهداف حضرت ابا عبدالله الحسین پرداختن به مساله ی امر به معروف و نهی از منکر بود ، لذا بر همگان واجب است در این راستا از هیچ تلاشی فرو گذاری ننمایند.

وی در بخش دیگری از این گردهمایی با اشاره به توانمندیهای جمهوری اسلامی ایران در تمامی مسائل یاد آور شدند: دشمن امروز نمی تواند مثل سابق اهداف خود را در ایران نفوذ دهد چرا که با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی )تمامی نقشه ها خنثی شده و ملت ایران بیدارتر از همیشه تحت لوای رهبر خویش قرار دارند.

سرهنگ خداشناس راهبرد اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تمامی اعصار راهبر عقیدتی سیاسی قلمداد کرده و افزودند:ما در تمامی میادین چه میادین نظامی و چه میادین عقیدتی و سیاسی در کنار هم و با اتحاد و همبستگی دژی مستحکم و نفوذ ناپذیر هستیم و به هیچ وجه این ارکان مهم از هم جدایی نخواهند داشت.

وی در پایان این گردهمایی بصیرت افزایی در تمامی موارد را از کارکنان رسمی و وظیفه خواستار شدند.

ارسال نظرات