یادگار جنگ تحمیلی:

امروز دشمن از اقتدار و روحیه شهادت طلبی جوانان ما هراس دارد

یکی از رزمندگان دفاع مقدس بیان داشت: امروز دشمن از اقتدار و روحیه شهادت طلبی جوانان ما هراس دارد بطوریکه گروهک تروریستی داعش از ۶۰ کیلومتری مرز عراق و از ۴۰ کیلومتری مرز سوریه جرات نزدیک شدن به ایران را ندارد.
کد خبر: ۸۵۸۸۱۸۰
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، میرشجاع در همایشی که عصر امروز توسط بسیج دانش آموزی ناحیه جوین به مناسبت هفته دانش آموز برگزار شد، اظهار داشت: روز ۱۳ آبان در تقویم ملی ما به عنوان روز استکبار ستیزی نام‌گذاری شده است.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه امنیت، آزادی و اقتدار امروز ما به برکت خون شهدا حاصل شده است، تصریح کرد: یک ششم شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس را شهدای دانش آموز تشکیل دادند، شهدایی که سن کمی داشتند اما مردانه در برابر دشمن ایستادند.

میرشجاع ادامه داد: تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش آموز سند افتخاری برای کشور است وآیندگان تا ابد به آن افتخار خواهند کرد.

وی بیان داشت: امروز دشمن از اقتدار و روحیه شهادت طلبی جوانان ما می ترسد و دیگر توان مقابله نظامی با ملت غیور ایران را ندارد.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: دشمنان اسلام نظیر آمریکا واسرائیل به خوبی می دانند اگر دست از پا خطا کنند، پاسخ دندان شکنی به آن ها خواهیم داد.

وی گفت: این نشانه عظمت واقتدار ایران است که گروهک تروریستی داعش از ۶۰ کیلومتری مرز عراق و از ۴۰ کیلومتری مرز سوریه جرات نزدیک شدن به ایران را ندارد.

میرشجاع در ادامه با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن، بیان داشت: امروز استفاده از شبکه های اجتماعی وماهواره ای در کشور ما به صورت رایگان است، در حالی که در سایر کشورها اینگونه نیست.

این استاد دانشگاه افزود: دشمنان امروز، با ابزار شبکه‌های اجتماعی به ‌دنبال ترویج فرهنگ غربی و از بین بردن اعتقادات اسلامی و روحیه شهادت طلبی جوانان ما هستند.

وی یادآورشد: امروز دانش آموزان ما باید در سایه امنیتی که به برکت خون شهداحاصل شده است، به وظیفه خود یعنی علم آموزی به خوبی عمل کنند.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: در حال حاضر صحنه علم و دانش برای دانش آموزان صحنه مبارزه است، چرا که دشمنان، ایرانی باسواد و توانمند نمی خواهند، بلکه ایرانی وابسته می خواهند.

میرشجاع در پایان خاطر نشان کرد: شعار مرگ بر آمریکا که نماد استکبارستیزی ملت ایران است در ۱۳ آبان امسال بلندتر از سال های گذشته به گوش جهانیان خواهد رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار