خلیفه خلقی‌پور کاندیدای احتمالی اصولگرایان بویراحمد و دنا برای رقابت‌های انتخابات دهمین دوره مجلس از فضای سیاسی استان وضعف های خادمی در مقابل استانداران گذشته استان گفت.
کد خبر: ۸۵۸۸۱۲۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴

وی که سابقه معاونت توسعه منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دولت احمدی‌نژاد را نیز در پرونده کاری خود دارد پیرامون شرکت در انتخابات آتی مجلس، اظهار کرد: بنده به شخصه و به عنوان کاندیدا حضور ندارم ولی چنانچه کاندیدایی به عنوان خروجی مجموعه جبهه اصولگرایان معرفی شود از وی حمایت می‌کنم. اگر کسی هم مسیر خودش را برود حمایتی از سوی ما در انتخابات نخواهد داشت.
این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به پرسشی در خصوص انتخابات دور گذشته و شکست جریان اصولگرا، گفت: قبول ندارم که در دوره قبل جریان اصولگرایان شکست خوردند چرا که نامزد اصولگرایان در آن رقابت رای قابل توجهی کسب کرد. ضمن اینکه در حال حاضر نیز گزینه ایده‌آل ما قطعا هدایتخواه است هرچند ایشان هنوز تصمیمی برای حضور در عرصه انتخابات ندارد.

وی در مورد مدیریت استان، عنوان کرد: در رابطه با مدیریت استان نظر من حمایت از مدیریت بومی است؛ برخلاف اصلاح طلبان که در آن زمان در حالی که اولین تجربه مدیریت بومی در استان بود برای تخریب و سهم خواهی از سید مسعود حسینی کمر همت بسته بودند. متاسفانه در حال حاضر مسیر آقایان در مدیریت استان جاده یکطرفه است و هیچگونه ارتباطی به غیر از مجموعه سیاسی، جناحی و باندی خود نمی‌پذیرند، البته مقصر اینجاده یک طرفه شاید آقای خادمی نباشد و تفکری که سر کار است اینطور می‌خواهد.

خلقی‌پور در ادامه با مقایسه مدیریت استان در دو دولت گذشته و فعلی، افزود: شعار انتخاباتی دولت فعلی اعتدال است اما در مسائل مدیریتی اعتدالی وجود ندارد و متاسفانه آقایان جاده یک طرفه‌ای را انتخاب کرده‌اند. ولی در دوره سید مسعود حسینی با توجه به اینکه آن تفکر پس از نزدیک به ۲۰ سال توانسته بود به قدرت برسد و طبیعتا مطالبات خودشان را داشتند؛ با این حال اصلا مدیریت و کار حسینی با خادمی قابل مقایسه نیست و استاندار فعلی به شدت ضعیف‌تر عمل کرده است.
معاون استاندار دولت احمدی‌نژاد تصریح کرد: دو برابر کل سرمایه گذاری که بعد از انقلاب صرف استان شده که رقمی حدود ۸۰۰میلیارد بود در دوره استانداری سید مسعود حسینی سرمایه گذاری انجام شد. جاده یاسوج -بابامیدان که از سال ۷۴ شروع شده بود تا آن زمان تنها ۲۳% پیشرفت داشت و با استانداری حسینی در دولت احمدی‌نژاد به ۹۰% پیشرفت رسید که بعد از وی افتتاح شد. مصوبه راه آهن در دوره نمایندگی هدایتخواه در مجلس تصویب شد که براساس آن باید تمام مراکز استان‌ها به خط ریلی بپیوندند و ردیف و بودجه برایش تعیین شد. البته از تلاشی که امسال منجر به تخصیص اعتبار برای راه آهن شد باید تشکر کرد اما تصویب پیوستن یاسوج به راه آهن کشور در دوره‌ای بود که هدایتخواه در مجلس حضور داشت.

گفتگو محمود آرام

ارسال نظرات