مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل دزج قروه از حرم بی بی هاجره خاتون سنندج تا حرم علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) را با شعار خدایا نیازمندان عالم را بی نیاز کن پیاده رویی می کند.
کد خبر: ۸۵۸۸۰۰۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد طالب نیا، ورزشکار 54 ساله کردستانی، گفت: مدت 5 سال است که به صورت حرفه ای پیاده رویی می کنم و در این مدت در مناسبت های مختلف و در راستای ترویج شعارهای ملی و مذهبی مسیرهایی زیادی را پیاده رویی کرده ام.

وی ادامه داد: روز یک شنبه 17 آبان مسیر حرم بی بی هاجره خاتون خواهر امام رضا (علیه السلام) تا حرم علی ابن موسی الرضا را با پای پیاده طی می کنم.

طالب نیا با اشاره به هدف خود از پیاده رویی این مسیر بیان کرد: این مسیر که هزار و 500 کلیومتر است را با شعار خدایا نیازمندان عالم را بی نیاز کن و با هدف حمایت از نیازمندان و ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری پیاده رویی می کنم.

مدیر مسئول کانون حضرت ابوالفضل دزج پیشتر، مسیر قروه سنندج به طول 90 کیلومتر را به مدت 12 ساعت در راستای گرامیداشت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های مساجد پیاده رویی کرد.

طالب نیا، همچنین چند سال گذشته به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش و با شعار «صلح و دوستی در جهان» مسافت تقریبی 3 هزار کیلومتری شمال کشور تا جنوب میهن اسلامی را به صورت پیاده روی با موفقیت طی کرد.

وی همچنین برای همدردی با ماهان رحیمی دانش اموز مریوانی سر خود را تراشیده و با شعار "خدایا ماهان را کمک کن" مسیر سنندج به مریوان را پیاده روی کرد.

وی پیاده رویی قروه تا حرم امام در 14 خرداد و پیاده رویی مسیر سنندج همدان نیز با شعار صرفه جویی در مصرف آب را در کارنامه ورزشی خود دارد.

ارسال نظرات