خبرهای داغ:
حجت الاسلام داستانپور گفت: متأسفانه امروز به راحتی و با بهانه‌های مختلف محرم و نامحرم زیر پاگذاشته می‌شود؛ عده اي مي گويند چشم و دلم پاک است در حالی که اين روش شیطان براي به آرامي مبتلا كردن مردم به گناه است.
کد خبر: ۸۵۸۷۹۹۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، حجت الاسلام محمد داستانپور پيرامون بي توجهي عده اي به حرام و حلال، اظهار داشت:متأسفانهامروز به راحتی و با بهانه‌های مختلف محرم و نامحرم زیر پاگذاشته می‌شود؛ عده اي مي گويند چشم و دلم پاک است در حالی که اين روش شیطان براي به آرامي مبتلا كردن مردم به گناه است.

وي ادامه داد: بحث حجاب و غیرت هماهنگ بوده و از همين رو تذكر از روي محبت به خانواده مي تواند در حجاب و رفتار خانواده تأثيرگذار باشد.

استاد حوزه و دانشگاه تجمل گرایی و اسراف را از گناهان اخلاقی عنوان كرد و گفت: اسراف گناه سنگینی بوده که در حال حاضر به راحتی توسط مردم صورت مي گيرد در حالي كه برخی از کشورها با وجود اينکه اسلامی نیستند اما به آموزه‌های دینی مثل جلوگري از اسراف بیش از ما عمل می‌کنند.

نبايد اتلاف وقت در جامعه عادي شود!

حجت الاسلام داستانپور با اشاره به اينكه اتلاف وقت تأثيرات نامناسبي براي جامعه به همراه دارد، بيان داشت: در جامعه فعلي اتلاف وقت به يك مسئله عادی تبديل شده و برخی جوانان به راحتی وقت خود را تلف می‌کنند؛ متأسفانه این مسئله باعث فاسد شدن قلب مي شود.

وی به عادي شدن ريختن آبروي مومنين در جامعه اشاره كرد و افزود: قيمت آبروي مومنين خيلي زياد است و ارزش آن براي خداوند در حد خانه كعبه است.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان كرد: شاید یکی از دغدغه‌های انسان سلامت جسم باشد و البته یکی از وظایف مؤمن نیز مراقبت از جسم است اما مهم تر از جسم باید مواظب به خطر نیفتادن سلامت روح باشیم چرا که قلب معنوی انسان نیز دچار آسیب مي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها