خبرهای داغ:
کمیته‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان برنامه‌های خود را اعلام کردند.
کد خبر: ۸۵۸۷۹۸۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

به گزارشبسیجاز اصفهان، نمایندگان 5 کمیته از کمیته‌های 10 گانه 13 آبان، ظهر امروز در نشست خبری مراسم یوم‌الله 13 آبان در جمع خبرنگاران برنامه‌های کمیته خود را اعلام کردند.

در ابتدا، بهروز فرهمند نماینده کمیته اطلاع‌رسانی مراسم 13 آبان گفت: صدا و سیما برای بصیرت‌افزایی و تهییج افکار عمومی برنامه‌های متعددی را در واحد خبر پیش‌بینی و برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: در حوزه صدا، برنامه رادیو سلام، مردم و مسئولان، پیکار نوجوان، محله جوانی و چهار سوق از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که به موضوع روز ملی استکبار پخش می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان این‌که وظیفه ذاتی ما تبیین اهداف مراسم روز 13 آبان است، اظهار داشت: اعتقاد ما این است که این مراسم در بخش دانش‌آموزی باید نقش پر رنگ‌تری داشته باشد.

وی تصریح کرد: ملزومات و اقلام فرهنگی متناسب روز 13 آبان در هفته جاری به تمامی مدارس ارسال می‌شود.

محمد اسماعیل‌زاده تقویت تشکل‌های دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن اسلامی و شوراهای مدارس را از شاخص‌های مهم مراسم 13 آبان دانست و افزود:برپایی نمایشگاه‌های عکس و هنرهای مختلف با موضوع استکبارستیزی بخشی از برنامه‌های این روز است.

وی تاکید کرد: با توجه به همزمانی با ماه محرم و اربعین جان باختگان منا، از برنامه‌ریزی مراسم جشن و شادی اجتناب شده است.

در ادامه این نشست رضا غفوری مسئول کمیته دانشجویی ستاد 13 آبان نیز گفت: اولین و محوری‌ترین فعالیت ما در حوزه دانشجویی حضور در راهپیمایی است که پیش‌بینی شده تا 2 هزار دانشجو از دانشگاه‌های اصفهان در این مراسم شرکت کنند.

وی مناظره، نمایشگاه، نشریه، بیانیه و تجدید میثاق با شهدا را از دیگر فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده در سطح دانشگاه‌های استان خواند و تاکید کرد: روشنگری و تبیین در خصوص نفوذ استکبار در زمینه‌های مختلف را در این قالب‌ها شروع خواهیم کرد.

در ادامه مسئول روابط‌عمومی حوزه علمیه و مسئول کمیته حوزه و روحانیت در مراسم 13 آبان با بیان این‌که مواضع مقام معظم رهبری در جامعه بسیار شفاف است، بیان کرد: موضع صریح رهبری مبارزه با استکبار جهانی مشخص است و از مسئولین انتظار می‌رود در جامعه این نظرات را تبیین کنند نه آن‌که از خودشان ایده بدهند.

ملکیان تصریح کرد: پیرامون مبارزه با استکبار برخی از افراد به سخنان متشابه حضرت امام(ره) استناد می‌کنند و این رویه نادرست را در پیش گرفته‌اند؛ اما حرف رهبر زنده را قبول نمی‌کنند.

سعیدی مسئول کمیته بانوان مراسم 13 آبان نیز هماهنگی برای حضور بانوان در راهپیمایی به ویژه حضور بانوان ورزشکار و برگزاری مسابقات جام 13 آبان را از فعالیت‌های این کمیته برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها