همان گونه که امام خامنه ای در دیدار با دانشجویان فرمودند مذاکرات هسته ای و برجام هیچ اتباطی با میارزه با استکبار و ظلم ندارد؛ رهبر معظم انقلاب فرمودند کسانی که قائل به عدم مبارزه با آمریکا هستند با اسلام خداحافظی می کنند.
کد خبر: ۸۵۸۷۹۷۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسوول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی یک دشمنی عمیق، ریشه دار و کینه توزانه است؛ این دشمنی به صورت های مختلف قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن ادامه داشته و دارد؛ لذا همه دلسوزان انقلاب اسلامی باید در برابر جریان ارتجاعی بزک نمودن چهره وحشی آمریکا قیام کنند.

وی افزود: امروز ما به یک قیام و انقلاب فرهنگی برای حفظ باورهای اسلامی در اندیشه و اذهان مردم مسلمان ایران و مردم منطقه و جهان نیاز داریم.

تویسرکانی تصریح کرد: آمریکا با استفاده از برخی عوامل نفوذی خود سعی می کنند خودشان را مدافع حقوق بشر، مدافع صلح، مدافع رفاه و آزادی معرفی کنند در حالی که حقیقت مطلب برخلاف این شعارهاست.

وی افزود: آمریکایی ها عامل ناامنی، عامل ظلم و فحشا و تبعیض و مسبب هرگونه بدبختی و گمراهی برای بشر هستند.

تویسرکانی خاطرنشان کرد: 13 آبان هرسال نماد مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست؛ باید همه توان برای حفظ این قیام مقدس به کار گرفته شود و مردم در 13 آبان کوبنده تر از همیشه قیام خواهند کرد.

وی با اشاره به توافق هسته ای و ادامه روند استکبار ستیزی خاطرنشان کرد: همان گونه که امام خامنه ای در دیدار با دانشجویان فرمودند مذاکرات هسته ای و برجام هیچ اتباطی با میارزه با استکبار و ظلم ندارد؛ رهبر معظم انقلاب فرمودند کسانی که قائل به عدم مبارزه با آمریکا هستند با اسلام خداحافظی می کنند.

تویسرکانی تاکید کرد: هیچ مسلمانی نمی تواند مبارزه با ظلم و ستم را کنار بگذارد؛ برجام و توافق هسته ای با اصل قرآنی استکبارستیزی مستثنی نیست.
ارسال نظرات