شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه یوم‌الله سیزده آبان برگ زرّینی از صحیفه انقلاب اسلامی است گفت: یوم الله ۱۳ آبان یادآور حماسه بزرگ مردانی است که جاودانگی استکبارستیزی را برگرفته از اسلام ناب به بار نشانده‌اند.
کد خبر: ۸۵۸۷۹۷۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با صدور بیانیه‌ای بمناسبت 13 آبان آورده است: یوم‌الله سیزده آبان برگ زرّینی از صحیفه انقلاب اسلامی و مبارزات عاشورایی مردم غیور ایران علیه طاغوت و استکبار جهانی است. کشوری که امروز آئینه تمام نمای استکبارستیزی و آزادی‌خواهی در جهان به شمار می‌آید.

این بیانیه می‌افزاید: رخدادهای سرنوشت‌‌ساز و عبرت‌آموز یوم‌الله ۱۳ آبان در سال‌های ۱۳۴۳، ۱۳۵۷ و ۱۳۵۸ هر یک سرفصل نویی از تاریخ مبارزه و رویارویی ملت ایران با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار به شمار می‌رود و نشان از ماهیت ضداستکباری اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی علیه قدرت‌های ظالم دنیا همچون آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل دارد که امروز دستان پلید آنها به خون انسان‌های بی‌گناه در سراسر جهان از جمله مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین، سوریه، یمن، لبنان، عراق، بحرین آلوده است.

در این بیانیه آمده است: یوم‌الله ۱۳ آبان نماد انقلابی به رهبری پیری فرزانه و پیش آهنگی نسلی جوان و شهادت طلب است که رهروانش بر گلدسته‌های رفیع خاکش، اذان شهادت سر داده‌اند. یوم الله ۱۳ آبان یادآور حماسه بزرگ مردانی است که جاودانگی استکبارستیزی را برگرفته از اسلام ناب به بار نشانده‌اند. یوم‌الله ۱۳ آبان در حافظه تاریخی ملت غیور ایران همواره در مبارزه با آمریکای جهانخوار، همراه بوده است.

این بیانیه تصریح می‌دارد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، به دنیا اعلام خواهند کرد که با تبعیت از مکتب عاشورای حسینی در راه رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی همچون گذشته شعار مرگ بر آمریکا سر خواهند داد و تا آخرین نفس از مبارزه علیه ستمگران و مستکبران جهان دست نخواهند کشید و برآنند تا انتقام سنگین خود را از همه مستکبران و ظالمان، خاصه حکام بی‌لیاقت و بی‌کفایت منطقه همچون آل‌سعود که عامل اصلی جان باختن هزاران زائر بیت‌الله الحرام در منا بوده است، بگیرند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در پایان این بیانیه ضمن ابراز تنفر و برائت از همه مستکبران عالم به ویژه شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار و رژیم غاصب صهیونیستی و عوامل مزدورشان، از مردم ولایی، قهرمان و همیشه در صحنه استان گیلان دعوت می‌نماید تا با حضور باشکوه خود در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان یک بار دیگر به همه مستکبران عالم اثبات نمایند که مطیع امر ولی زمان خود بوده و تا آخرین قطره خون خود از آرمان‌های حضرت امام(ره) و شهدای عالی مقام انقلاب اسلامی در سایه رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله‌العظمی امام‌خامنه‌ای دفاع خواهند کرد.

ارسال نظرات