با همت سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان بر گزارشد:
کارگاه یک روزه اقتصاد مقاومتی ویژه ذیحسابان وکارپردازان ادارات وسازمانهای استان سیستان وبلوچستان در زاهدان برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۸۷۹۶۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج:  کارگاه یک روزه اقتصاد مقاومتی ویژه ذیحسابان وکارپردازان ادارات وسازمانهای استان سیستان وبلوچستانبا حضور بیش از 50نفر از کارمندان بسیجی ودکتر مقصودی معاون اقتصاد مقاومتی پدافند غیر عامل کشور با همت سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان  در زاهدان برگزارشد.

دکتر علیرضا مقصودی معاون پدافند غیر عامل کشور در این کارگاه آموزشی با اشاره به این مطلب که بسیج یک نیروی فعال در کشور است گفت: افرادی که در نهاد مقدس بسیج سازماندهی وجذب شده اند،افرادی علاقه مند به انقلاب اسلامی بوده که با آمادگی در راستای اهداف نظام وعملیاتی کردن فرامین مقام معظم رهبری گام برمیدارند.

وی افزود: بسیج در راس تمام ماموریتهای خود آموزش بسیجیان را مد نظر دارد که آموزشهای بسیج به ویژه آموزشهای اقتصاد مقاومتی مورد تائید مقام معظم رهبری می باشد.

وی از بسیج به عنوان بدنه اصلی نظام در جامعه نام برد وبیان کرد: بسیج باید در بین دستگاههای اجرایی در حوزه عملیاتی کردن فرامین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای نقش مهم وبسزای خود را بهتر ایفا کند.

دکتر مقصودی بیان کرد: در جامعه امروزی بحث اقتصاد مقاومتی یکی از مهم ترین خواسته ها واهداف رهبر اسلام است که بسیجیان به ویژه کارمندان بسیجی باید با توجه به تهدیدات نرم دشمن در شرایط فعلی از اقتصاد مقاومتی استفاده بهینه را داشته باشند.

وی استفاده از کالاها وتولیدات داخلی وایرانی را امری ضروری در زمینه رشد وتوسعه اقتصاد مقاومتی برشمردو تصریح کرد: آگاه سازی افراد نسبت به بهره برداری واستفاده از این مهم رسالت مهم وخطیری است که بسیج بهتر وبیشتر از هر زمان دیگری باید به آنم توجه داشته وبا تعامل با دستگاههای اجرایی در راستای نهادینه کردن وفرهنگ سازی استفاده از تولیدات داخلی وکالاهای ایرانی همکاری کنند.

همچنین سرهنگ پاسدار محمد علی میری مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان نیز گفت:کارمندان بسیجی افرادی تاثیر گزار در جامعه امروزی هستند که با برنامه ریزی می توانند در بحث اقتصاد مقاومتی ونهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

 

ارسال نظرات