کارشناس مذهبی در گفت‌وگو با بسیج؛

وضعیت حجاب در جامعه بسیار نامطلوب است/ حجاب، همان اعتقاد و فرهنگ است

کارشناس مذهبی با بیان اینکه متاسفانه امروز وضعیت حجاب در جامعه بسیار نامطلوب است، گفت: داعش در خیابان‌های ایران، ایمان مردم را سر بریده است و هر کسی به هر نوعی که می‌خواهد رفتار می‌کند وبا پوشش نامناسب و اسف بار وارد جامعه می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۷۹۵۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
فاطمه ابراهیم‌زاده، کارشناس مذهبی صومعه‌سرا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا با بیان اینکه بی‌عفتی یک معضل اجتماعی است، اظهار کرد: فرد بدحجاب و بی‌حجاب به خود و اجتماع آسیب می‌زند و مانع آرامش کانون گرم خانواده می‌شود.

وی با بیان اینکه زمانی کشورهای اروپایی به مردان ایرانی غبطه می‌خوردند و معتقد بودند دلیل آرامش خانواده‌های ایرانی در عفت زنانشان، پاکدامنی و حجاب آنهاست، افزود: مردان اروپایی می‌دانستند پاکی جامعه در گرو پاکی مادران و زنان و نسل‌های پاک آنهاست.

این کارشناس مذهبی گفت: در این راستا نقشه شوم اشخاصی چون جاسوسان انگلیسی در کشورهای اسلامی دامنگیر جوامع اسلامی شد و کشورهای مسلمان را با تهاجم فرهنگ، بی‌عفتی و بی‌حیایی به چالش کشاند تا بتواند به اهداف خود دست یابد و آرامش را از جوان مسلمان ربود و او را در بی‌‌بند و باری فرو برد تا از این فرصت برای رسیدن به اهداف خود استفاده کند.

ابراهیم‌زاده تصریح کرد: با استفاده از شیوه‌های مختلف باید با تهاجم غرب مقابله کرد که در این میان رسانه ملی بهترین کارایی را در ایفای این نقش بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: جامعه ما یک جامعه مذهبی و اعتقادی است که در آن مسئله حجاب در بین اعضای جامعه باید از اهمیت خاصی برخوردار باشد.

این کارشناس مذهبی، عفاف و حجاب را دو مقوله مجزا و در عین‌حال جدانشدنی دانست که به مانند دو روح در یک جسم است و افزود: حجاب، ظاهر و عفاف، باطن یا همان اعتقاد و فرهنگ است.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه متاسفانه امروز وضعیت حجاب در جامعه بسیار نامطلوب است، افزود: داعش در خیابان‌های ایران، ایمان مردم را سر بریده است و هر کسی به هر نوعی که می‌خواهد رفتار می‌کند وبا پوشش نامناسب و اسف بار وارد جامعه می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار