رزمایش پدافند غیر عامل به میزبانی دبیرستان امام جعفر صادق(ع) شهر اهرم و با تلاش حوزه مقاومت قمر بنی هاشم (ع) دانش آموزی تنگستان ویژه دانش آموزان بسیجی این دبیرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۷۹۴۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ در این رزمایش که با هدف بالا بردن توان مقابله با بمباران هوایی، با همکاری دستگاه‌های عضو ستاد بحران شهرستان تنگستان اعم از هلال احمر، آتش نشانی، فوریت های پزشکی، شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش برگزار شد، نیروهای شرکت کننده با هماهنگی و انسجام به عملیات پرداختند.

در آئین آغاز به کار این رزمایش فرمانده بسیج دانش آموزی تنگستان با بیان اینکه پدافند غیر عامل ارزان‌ترین نوع دفاع است اظهار داشت: برگزاری برنامه‌هایی مانند این رزمایش در قالب پدافند غیر عامل در مدارس، سبب توانمندی و افزایش هوشیاری دانش آموزان  در برابر انواع تهدیدها خواهد شد.

سرگرد علی جمالی صفت سطح آمادگی ادارات خدمات رسان و اعضای ستاد بحران و حضور فعال دانش آموزان را در این رزمایش مناسب توصیف کرده و بر حفظ این آمادگی برای مقابله با وقایع احتمالی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه کشور ما همواره توسط دشمنان تهدید شده است گفت: پدافند غیر عامل باید در تمام طول سال مورد نظر مدیران و برنامه ریزان آموزشی و پژوهشی شهرستان سقز باشد.

جمالی صفت هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقای آمادگی به منظور به حداقل رساندن ضربات دشمن در جریان بمباران هوایی و تهدیدات سخت دشمنان برشمرد.

 


ارسال نظرات