امام جمعه شهر لیکک در دیدار با کارکنان حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهمئی قداست سپاه را با قداست امامزاده ها برابر دانست و خواهان حفظ این قداست در جامعه شد.
کد خبر: ۸۵۸۷۸۸۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
کارکنان حوزه نمایندگی ولی ناحیه مقاومت بسیج بهمئی با امام جمعه شهر لیکک دیدار کردند.

امام جمعه شهر لیکک در این دیدار ضمن تقدیر از حضور کارکنان این حوزه گفت:هم مردم و هم مسئولان به وحدت روحانیت در شهرستان نیاز دارند و این مسئله یک ضرورت است.

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی تصریح کرد: بنده از بدو ورود و در راستای وحدت روحانیت شهرستان، برنامه هایی را در قالب نشست های هفتگی در دفتر دارم.

افروغی افزود: در این نشست ها علاوه بر مطرح کردن مسائل روز و مشکلات شهرستان، طلاب در فضایی صمیمی و طلبگی به مباحثه و تبادل نظر می پردازند.

افروغی با  تاکید بر لزوم حفظ قداست سپاه، اظهار داشت: بنده معتقدم همانگونه که درب امامزاده ها مقدس است و مردم با آنها تبرک و تیمم می جویند درب سپاه هم همینگونه است و ضروریست این قداست حفظ شود.

امام جمعه شهر لیکک در این دیدار بر استفاده بهینه از ظرفیت های فرهنگی در سپاه تاکید کرد و گفت:از کارکنان سپاه انتظار می رود برنامه های فرهنگی را به سمت کیفی سازی پیش برند و به خصوص از ظرفیت عظیم شجره طیبه صالحین جهت تربیت نسل جوان استفاده بهینه کنند.

حجت الاسلام مهدی احتشامی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این دیدار ضمن تقدیر از دغدغه های فرهنگی امام جمعه شهر لیکک، گفت:بنده سرباز ولایت هستم و جهت تحقق دغدغه های فرهنگی امام جمعه در سپاه و کمک به توسعه فکری و فرهنگی بسیجیان از هیچ کوششی دریغ نمی کنم.

ارسال نظرات