رئیس بنیاد شهید شهرستان کمیجان از ساماندهی ۱۱۶ مزار مطهر شهید در قالب ۱۶ گلزار با تخصیص اعتبار ۲۲۰ میلیون تومان در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۷۸۵۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

پرویز امیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کمیجان گفت: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متعددی به همت این اداره اجرا شد که ساماندهی گلزار شهدای شهرستان کمیجان و شهر میلاجرد از جمله این برنامه‌ها بود.

وی اضافه کرد: 16 گلزار با 116 مزار مطهر شهید در شهرستان کمیجان ساماندهی شد و با تخصیص و حصول اعتبارات لازم اقدامات بهسازی گلزار شهدای میلاجرد نیز در دست اقدام است، ساماندهی گلزارهای شهدا خدمتی فرهنگی در راستای تکریم مقام شامخ شهداست، البته این کار در شناساندن پیشینه شهدای گران‌سنگ دفاع مقدس قدم بسیار کوچکی محسوب می‌شود.

امیدی ادامه داد: اعتبارات در نظر گرفته شده برای ساماندهی گلزار شهدای کمیجان و روستاهای تابعه 220 میلیون تومان در نظر گرفته شده است، طرح ساماندهی گلزار شهدا سراسری بوده و فعلاً حوزه بنیاد شهید موظف به انجام این مهم می‌باشد، طرح‌های در نظر گرفته شده برای این اماکن به صورت تیپی(مهندسی) و در قالب مزارهای گروهی و تک نفره در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در تمامی شهرستان‌های کشور ساماندهی متناسب با فضای عمومی آن شهرستان در نظر گرفته شده است و خوشبختانه با تدابیر بنیاد شهید کشور این طرح در تمامی نقاط کشور یا در حال اجراست یا به پایان رسیده است.

رئیس بنیاد شهید کمیجان در پایان از ساماندهی گلزار شهدا از سال 77 خبر داد و گفت: برخی از گلزارهای شهدا مانند شهر میلاجرد و چهرقان با تخریب مواجه شده بود که خوشبختانه اقدامات لازم برای مرمت و بازسازی مزار مطهر شهدا در این شهر آغاز شده است.

منبع:ایکنا

ارسال نظرات