خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کشور:
رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: در بیش از 9 هزار پایگاه روستایی کشور، طرح بسیج همگام با کشاورز اجرا می شود.
کد خبر: ۸۵۸۷۸۲۴
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، محمدرضا جهانسوز در کارگاه آموزشی تخصصی تسهیل گری كه وي‍ژه مربیان طرح بسیج همگام با کشاورز استان سمنان در شهميرزاد برگزار شد،‌ اظهار داشت:‌ در بیش از 9 هزار پایگاه روستایی کشور، طرح بسیج همگام با کشاورز اجرا می شود.

وي با اشاره به مشکلات بازار به دلیل حجم بالای واردات مواد غذایی و محصولات کشاورزی، افزود: سازمان بسیج در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی و طرح های بسیج، طرح ویژه ملی با همکاری وزارت جهاد کشاورزی اجرا می کند و در این طرح از توان مهندسان، اساتید و دانشجویان بسیجی برای پایداری در تولید محصولات کشاورزی استفاده می شود.

رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کشور با اعلام فعالیت بیش از چهارهزار مهندس بسیجی کشاورزی در کشور گفت: استان سمنان اولین استان مجری طرح بسیج همگام با کشاورز در کشور است.

سیدعلی شاهورانی رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان نيز در گفت: سمینار آموزشی مربیان طرح "بسیج همگام با کشاورز" با هدف انتقال تجربیات و آموزش تسهیل‌گران طرح بسیج همگام با کشاورز و اجرای صحیح این طرح ملی از طریق کارشناسان و مربیان هسته‌های علمی کشاورزی در استان‌ برگزار شد و طرح بسیج همگام با کشاورز در 52 پایگاه روستایی استان سمنان در دست اجرا بوده و بیش از 9 هزار پایگاه روستایی در کشور نیز از این طرح به صورت کلی بهره‌مند شده‌اند و این طرح در آنها اجرا می‌شود.

در این طرح، از توان مهندسان بسیجی، اساتید بسیجی و دانشجویان بسیجی در جهت ارتقا و پایداری تولید محصولات کشاورزی در کشور استفاده می‌شود.

بر اساس اين گزارش؛ کارگاه آموزشی تخصصی تسهیل گری وي‍ژه مربیان طرح بسیج همگام با کشاورز استان سمنان در شهميرزاد برگزار شد.

این اردوی سه روزه با هدف آموزش تسهیل گری مربیان و چگونگی استفاده از علوم و فنون کشاورزی برای ارتقاء سطح تولید برای 60 مهندس کشاورزی استان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها