مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی گیلان:

اجرای 22 برنامه شاخص در هفته بسیج دانش‌آموزی

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی گیلان از برگزاری 22برنامه شاخص در هفته بسیج دانش‌آموزی خبر داد و افزود: 500 یادواره مدرسه‌ای شهدای دانش‌آموز در گیلان همزمان با این هفته برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۷۸۱۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

محمد نیک‌فطرت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی همزمان با سالروز شهادت شهید فهمیده در استان گیلان با شعار " حماسه ساز امروز، آینده ساز فردا" آغاز شده است اظهار کرد: از 6 تا 13 آبان به نام هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است.

وی از برگزاری 22برنامه شاخص در هفته بسیج دانش‌آموزی خبر داد و افزود: 500 یادواره مدرسه‌ای شهدای دانش‌آموز در گیلان همزمان با این هفته برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی گیلان، ایجاد موج استکبارستیزی در فضای مجازی و برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع استکبارستیزی، سرکشی از حلقات صالحین دانش‌آموزی، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای دانش‌آموز استان، دیدار دانش‌آموزان نخبه با ائمه و فرماندهان سپاه‌های شهرستانی، تشکیل شورای قشر علوی و فاطمی در سطح حوزه‌ها، حضور سازمان یافته در نماز سیاسی و عبادی سراسر استان، افتتتاح چند واحد مقاومت امیدان را از برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی بیان کرد.

نیک‌فطرت از برگزاری مانور پدافند غیرعامل در سراسر استان خبر داد و گفت: همزمان با این هفته 25 مانور در سراسر استان پیش‌بینی شده است.

وی برگزاری مسابقه دو رهروان شهدا و اعزام دانش‌آموزان به راهیان‌نور را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست و یادآور شد: صبحگاه استکبارستیزی همزمان با 13 آبان و با حضور دانش‌آموزان در سطح استان برگزار و دانش‌آموزان پس از صبحگاه با حضور سازمان یافته در مراکز راهپیمایی 13 آبان حضور می‌یابند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی گیلان برپایی ایستگاه نقاسی امیدان با عنوان مرگ آمریکا در مراکز تجمع راهپیمایی‌ها را از برنامه‌های پایانی این هفته عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار