مسئول بسیج دانش آموزی استان کرمان گفت : ما در هشت سال دفاع مقدس یک بار دیگر عاشورا را زنده کردیم و در جنگ هشت ساله دفاع مقدس همانند علی اصغر امام حسین(ع) هزاران علی اصغر شهید شد. ...
کد خبر: ۸۵۸۷۷۹۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
به گزارش"خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان"یادواره شهدای دانش آموز شهرستان عنبرآباد با حضور مسؤلین شهرستان ، دانش آموزان و جناب سرهنگ امیرشکار مسول بسیج دانش آموزی سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.

سرهنگ امیرشکاری مسؤل بسیج دانش آموزی استان کرمان در این یادواره گفت: مرگ برآمریکا می گوییم چون آمریکا هرکاری که از دستش برامد برای سرنگونی انقلاب کرد.

وی افزود : تاریخ انقلاب را مرور کنید ببینید چه خون هایی ریخته شد ۱۷۰۰۰شهید ترور حاصل این نامردی بود.

سرهنگ امیرشکاری بیان داشت: تحریم ایران از سال ۵۸ شروع شد و بعد هم جنگ تحمیلی آغاز شد. از شما دانش آموران می خواهم بفهمید که شهدا چه کرده اند و گرنه عظمت آن ها را درک نمی کنید.

وی افزود: در جنگ هشت ساله دفاع مقدس صدام چیزی نداشت ولی استکبار پشتش ایستاد استکباری که قدرت جهان بودند به گفته سردار سلیمانی جنگ هشت ساله دفاع مقدس نامردترین جنگ در بدترین وضعیت بود.

سرهنگ امیرشکاری خاطر نشان کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس یک بار دیگر عاشورا را زنده کردیم و در جنگ هشت ساله دفاع مقدس همانند علی اصغر امام حسین(ع) هزاران علی اصغر شهید شد.

وی در پایان با توجه به نقش پررنگ جوانان در برابر نفوذ دشمن افزود: با بصیرت ، دشمن شناسی و تحقیق جلوی نفوذ دشمن را بگیریم  و به امید خدا شما جوانان و نوجوانان با بصریت در مقابل این توطئه ها ایستادگی می کنید.

انتهای پیام/M

ارسال نظرات