در بیانیه مشترک بسیج دانشجویی 30 دانشگاه کهگیلویه و بویراحمد تصریح شده است که فریاد مرگ بر آمریکا توسط دانشجویان در 13 آبان امسال رساتر از گذشته است.
کد خبر: ۸۵۸۷۷۶۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

30 دانشگاه و مرکز آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت 13 آبان بیانیه‌ای صادر کردند.

در قسمتی از این بیانیه آمده است: ملت ایران با الهام از درس‌های بزرگ قیام عاشورا، وصایای امام راحل(ره) و منویات حکیمانه و هوشمندانه رهبری انقلاب به عنوان قطب‌نما و نقشه راه خود، هیچگاه اجازه نخواهد داد عزت و استقلال ایران اسلامی مورد طمع و گزند دشمنان دیرینه قرار گیرد.

در این بیانیه تصریح شده است: روز 13 آبان که در تقویم ملت ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهمی است که کلید واژه مشترکشان آمریکا این ام‌الفساد قرن است.

در بخشی از این بیانیه تأکید شده است: روابط ایران و آمریکا چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب حکایت از مداخلات مخرب گسترده داشته و خصوصا بعد از انقلاب از همان روز اول براندازی نظام جمهوری اسلامی به هر وسیله‌ای گزینه اول دولتمردان آمریکایی اعم از جمهوری خواه و یا دموکرات بوده و به کمتر از آن راضی نخواهند شد.

 در این بیانیه تأکید شده است: متاسفانه عده‌ای جاهلانه و غافلانه و بعضا عامدانه به این نغمه‌های شوم ویرانگر با خوش بینی گوش می‌دهند و از رهگذر همین تساهل‌ها و تغافل‌ها، هزینه‌های سیاسی، فرهنگی و حتی امنیتی برای کشور ایجاد شده تا جایی که در حادثه غمباری مثل منا قدرت واقعی و منطقه‌ای کشورمان از سوی دولت حقیری چون عربستان نادیده گرفته می‌شود تا با هشدار رهبری نظام مواجه شوند.

در بیانیه مذکور آمده است: یا این نوع نگاه‌ها باعث شده تا برجام را راه نفوذ  خود بدانند و برای آن جشن بگیرند و یا در قضیه سوریه با تبلیغات روانی شایعه کنند که ایران از مواضع منطقه‌ای خود کوتاه آمده است و عده‌ای هم به خود اجازه دهند در داخل و خارج از کم رنگی شعار مرگ با آمریکا و یا آتش نزدن پرچم آمریکا صحبت کنند.

بسیج دانشجویی تأکید می‌کند که هیهات من‌الذله و زهی خیال باطل که در 13 آبان امسال ضمن محکوم کردن توطئه‌های استکبار جهانی، بالاخص آمریکا، اسرائیل و انگلیس و عوامل مزدورشان در داخل و خارج از کشور همراه با  ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران و بویژه دانشجویان و دانش‌آموزان نقش آفرین این مملکت در راهپیمایی استکبار ستیز 13 آبان خواهند بود.

در این بیانیه آمده است: امسال با حجم بیشتر و فریاد رساتری شعار توحیدی مرگ بر آمریکا را سر داده و بیشترین حجم پرچم آمریکا را به آتش  خواهیم کشاند و هر چه فریاد داریم بر سر آمریکا می‌کشیم تا به دشمنان ثابت نماییم که ما از نسل همان‌هایی هستیم که مزدوران و مستکبران را با خواری و ذلت از این مرز و بوم بیرون راندند و هنوز هم به فرمایش رهبر عزیز انقلابمان خواب برگشتن آمریکا به این مملکت را خوابی پریشان و غیر قابل تعبیر می‌دانیم .

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی 30 دانشگاه و مرکز آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظرات