کد خبر: ۸۵۸۷۷۳۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
به گزارش"خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان"
موضوع:
روز برگزاری: سه شنبه
تاریخ برگزاری: ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
فراخوان سومین جشنواره کشوری افسران جوان جنگ نرم با موضوع فرصتها،آسیبها و تهدیدات شبکه های اجتماعی
مسئول سومین جشنواره کشوری افسران جوان جنگ نرم بسیج دانشجویی خبر داد:
تمدید فراخوان سومین جشنواره کشوری افسران جوان جنگ نرم با موضوع فرصتها،آسیبها و تهدیدات شبکه های اجتماعی تا 20 آذرماه و اضافه شدن بخش مقاله به این جشنواره
مسئول قرارگاه سایبری و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان نرم ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان از تمدید مهلت ارسال آثار به فراخوان سومین جشنواره کشوری افسران جوان جنگ نرم با موضوع فرصتها،آسیبها و تهدیدات شبکه های اجتماعی تا 20 آذر ماه و اضافه شدن بخش مقاله به این جشنواره خبر داد .

مسئول سومین جشنواره کشوری افسران جوان جنگ نرم بسیج دانشجویی خبر داد:

تمدید فراخوان سومین جشنواره کشوری افسران جوان جنگ نرم با موضوع فرصتها،آسیبها و تهدیدات شبکه های اجتماعی تا 20 آذرماه و اضافه شدن بخش مقاله به این جشنواره

مسئول قرارگاه سایبری و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان از تمدید مهلت ارسال آثار به فراخوان سومین جشنواره کشوری افسران جوان جنگ نرم با موضوع فرصتها،آسیبها و تهدیدات شبکه های اجتماعی تا 20 آذر ماه و اضافه شدن بخش مقاله به این جشنواره خبر داد .

مصطفی دودانگه مسئول قرارگاه سایبری ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «فرصت‌ها، آسیب‌ها و تهدیدات شبکه‌های اجتماعی»تا 20 آذر ماه به میزبانی استان زنجان خبر داد، وی دلیل تمدید فراخوان جشنواره را درخواست شرکت کنندگان و استقبال گسترده دانشجویان پس از باز گشایی دانشگاه ها دانست .

دودانگه با بیان اینکه آثار متعدد و بسیار مطلوب و خوبی از استانهای مختلف کشور به دبیرخانه جشنواره رسیده است ، سطح کیفی آثار را بالا دانست و از دانشجویان علاقمند و هنرمند دعوت کرد تا در فرصت باقیمانده آثار خود را با موضوع فرصتها اسیبها و تهدیدات شبکه های اجتماعی در قالب پوستر، کاریکاتور، مقاله ، انیمیشن، اینفوگرافی و فیلم‌های کوتاه به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند .

.مصطفی دودانگه مسئول برگزاری این جشنواره گفت:پس از پایان فراخوان بلافاصله داوری آثار رسیده به دبیرخانه توسط اساتید مجرب کشوری و استانی آغاز خواهد شد و پس از فراهم آمدن مقدمات لازم و دعوت نفرات از سراسر کشور و برگزاری جلسات متعدد با ارگانها، دانشگاه ها و انجام هماهنگی های لازم انشالله مانند سال گذشته اختتامیه با شکوه این جشنواره و اهدا جوایز و تقدیر از نفرات برتر به میزبانی یکی از دانشگاههای بزرگ شهر زنجان و با سخنرانی استاد برجسته و توانمند حوزه جنگ نرم کشور و با شرکت مسئولین بسیج دانشجویی کشور، استان و دانشجویان بسیجی در تاریخ 26 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد .

مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب پوستر، کاریکاتور، مقاله ، انیمیشن، اینفوگرافی و فیلم‌های کوتاه به دبیرخانه این جشنواره در زنجان ارسال کنند،گفت : انتخاب ابعاد آثار دلخواه می باشد و همچنین علاقه‌مندان به شرکت در بخش مقاله نویسی نیز می‌توانند در قسمت مربوط به مقاله ثبت‌نام کنند.

دودانگه در مورد ساختار ازسال مقالات گفت :

ساختار مقاله : عنوان،چکیده فارسی،واژگان کلیدی،مقدمه،متن اصلی ،نتیجه گیری ،پیشنهادها و فهرست منابع

فرمت ارسال : word2007، حداکثر 20 صفحه A4 با حاشیه 2.5cm، فونت B nazanin 13

دودانگه در پایان از همفکری و مساعدتهای پیشکسوتان عرصه فرهنگی استان و کشور در برگزاری این جشنواره تشکر نمود .

در پایان وی به موضوعات مختلف جشنواره کشوری فرصت‌ها، تهدیدها و آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد:

از جمله موضوعات این جشنواره:

تأثیر شبکه‌های اجتماعی در غفلت از خانواده

تأثیر شبکه‌های اجتماعی در از دست دادن دوستان
آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی

آسیب‌ها و تهدیدات شبکه‌های اجتماعی
چالش‌های امنیتی در شبکه‌های اجتماعی
ارتقای سواد رسانه‌ای
تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی .

شبکه‌های اجتماعی اصلی‌ترین ابزار ناتوی فرهنگی و اجتماعی در جنگ نرم
نحوه تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در فضای مجازیو شبکه‌های اجتماعی مجازی،
نحوه شکوفه‌پروری درخت ایثار و شهادت در بین دانشجویان با ابزار شبکه‌های اجتماعی مجازی



وی با بیان اینکه از بین آثار ارسالی 10 اثر برگزیده معرفی شده و جوایزی به آنها تعلق خواهد گرفت، گفت: 30 اثر نیز برای حضور در نمایشگاه جشنواره انتخاب خواهد شد. مسئول سومین جشنواره کشوری افسران جوان جنگ نرم بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق پست پیشتاز به دبیرخانه جشنواره به آدرس زنجان، اعتمادیه، نبش خیابان هشتم غربی، ناحیه بسیج دانشجویی زنجان، مدیریت فاوا و فضای مجازی و یا به آدرس asrebidari@chmail.ir ارسال کنند. وی ادامه داد: جشنواره سراسری فرصت‌ها، آسیب‌ها و تهدیدات شبکه‌های اجتماعی در تلاش است تا با شناسایی آسیب‌ها و معرفی فرصت‌ها استفاده صحیح از این ابزارها را در جامعه اشاعه دهد. دودانگه در پایان با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی زنجان توانسته است تاکنون دو دوره جشنواره استانی و کشوری افسران جوان جنگ نرم را طی دو سال گذشته با حضور دانشجویانی از دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار کند، گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 02433063320 تماس حاصل کنند.

توجه : علاقه مندان می توانند آثار خود را ازطریق پست پیشتاز به آدرس asrebidari@chmail.ir و یا به آدرس، زنجان، اعتمادیه،نبش خیابان هشتم غربی،ناحیه بسیج دانشجویی زنجان،مدیریت فاوا و فضای مجازی ارسال کنند.
ارسال نظرات