"محمود الشحات انور" استاد و قاری برجسته مصری همزمان با برگزاری مسابقات قرآن استان یزد، با خانواده "حسن دانش" نخبه قرآنی یزد دیدار کرد.
کد خبر: ۸۵۸۷۶۴۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: استاد "محمود الشحات انور" قاری و استاد برجسته قرآن کریم از کشور مصر میهمان ویژه مسابقات قرآن کریم استان یزد بود که در این مسابقات به تلاوت قرآن پرداخت.

وی همزمان با برگزاری این دوره از مسابقات در یزد، با حضور در منزل پدری "حسن دانش" نخبه قرآنی یزد که شهادت‌گونه جان خود را در فاجعه منا به جان آفرین تسلیم کرده بود دیدار کرد.

این قاری بین‌المللی در این دیدار علاوه بر ابراز همدردی در این مصیبت، هجرت غم‌انگیز نخبه قرآنی استان یزد در فاجعه منا را به خانواده وی تسلیت گفت.

الشحات انور پس از حضور در منزل پدری استاد حسن دانش، با حضور در آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) و عرض ارادت به محضر این امامزاده لازم‌التعظیم، بر مزار پاک استاد حسن دانش حضور یافت و با قرائت فاتحه به مقام وی ادای احترام کرد.

حسن دانش نخبه قرآنی یزد که در مسابقات بین‌المللی تونس در سال 91 و در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تهران در امسال توانسته بود رتبه اول را از آن خود کند، از سوی بعثه مقام معظم رهبری به مناسک حج اعزام شده بود که در سایه بی‌تدبیری، بی‌کفایتی و ظلم آل‌سعود، در فاجعه منا، شهادت‌گونه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

ارسال نظرات