دانشجوی بسیجی در گفت وگو با بسیج تاکید کرد؛
جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشکده منابع طبیعی صومعه سرا گفت: مقام معظم رهبری ضمن تایید و تشکر از تمامی مجریان و دست اندرکاران توافقات با اعمال تذکرات اساسی بر عملکرد محتاطانه و قاطعانه در برابر سران 5+1 تاکید کرده اند.
کد خبر: ۸۵۸۷۵۶۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴

رئوفی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان این که دولت آل سعود وابسته به دولت آمریکا است، گفت: با توجه به فاجعه عظیم منا و جان باختن مظلومانه و مشخص نبودن وضعیت تعدادی از هموطنان و مسلمانان و بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با فراموش نشدن فاجعه منا و همکاری ضعیف سازمان ملل تشکیل کمیته حقیقت یاب توسط اجلاس سران کشورهای اسلامی ضروری بنظر می‌رسد.

وی افزود: همزمان شدن این حادثه با مسئله برجام و کم لطفی برخی از مسئولان در پیگیری سرنوشت این هموطنان موجب شده که مسئله منا؛ کم کم بدست فراموشی سپرده شود.

جانشین خواهر بسیج دانشجویی دانشکده منابع طبیعی صومعه سرا تصریح کرد: مقام معظم رهبری ضمن تایید و تشکر از تمامی مجریان و دست اندرکاران توافقات با اعمال تذکرات اساسی بر عملکرد محتاطانه و قاطعانه در برابر سران 5+1 تاکید کرده اند.

رئوفی گفت: بی تردید مورد اطمینان نبودن آمریکا با توجه به توطئه ها و تحریم ها و همینطور کلام رهبر انقلاب که فرمودند تعریف آمریکا از توافق یعنی نفوذ، با اصل مذاکره مخالف نیستیم؛ ولی با مذاکره با آمریکا مخالفیم به نظر می‌رسد، که شروط رهبر انقلاب در نامه به روحانی در رابطه با برجام برای جلوگیری از نفوذ بوده و قطعا فصل الخطابه ای در رابطه با مسئله برجام است.

ارسال نظرات