فرمانده سپاه تنگستان در آیین نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت گفت: بهترین راه تربیت نسلی سالم و پویا؛ ارائه الگوهای صحیح به نوجوانان است و بسیج دانش‌آموزی تلاش می‌کند تا بهترین الگو را به دانش‌آموزان معرفی کند.
کد خبر: ۸۵۸۷۵۶۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ سرهنگ محمد علی ملاکی در این آیین نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت که در مدرسه پروین اعتصامی شهر اهرم برگزار شده بود گفت: الگوهای علمی، فرهنگی و اخلاقی بزرگی هستند که اگر برای دانش آموزان و نسل جوان کشور شناسانده شوند مطمینا زمینه پویایی و سلامت فکری این نسل ها فراهم خواهد شد.

وی شهدای دانش آموز را بهترین الگوی فرهنگی؛ معنوی و اخلاقی برای دانش آموزان دانست وگفت: باید این الگو های ناب به دانش‌آموزان معرفی شود تا با شناخت شهداو بهره‌گیری از رفتارها و سیره آن‌ها بتوانند خود را برای انجام وظیفه در قبال اسلام و انقلاب آماده کنند.

ملاکی افزود: شهدای دانش‌آموز با اینکه سن کمی داشتند اما توانستند به خوبی صراط مستقیم را تشخیص دهند و وظیفه خود را انجام دهند و در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب و تمامیت ارضی کشور همچون یک مرد پخته و کامل وارد میدان شدند و افتخارآفرینی کردند.

وی خاطرنشان کرد:بسیج دانش‌آموزی بستر مناسبی برای رشد و تعالی دانش‌آموزان است و می‌تواند نقش مهمی در پرورش ایمان و روحیه ایثارگری آنها داشته باشد.

ارسال نظرات