مسئول تعلیم و تربیت بسیج تنگستان گفت: هر چقدر آموزش در بین ارکان و مدیران بسیج بیشتر شود مسئولیتها بهتر به انجام رسیده و به طور حتم آموزش مولفه جدی پیشرفت و حرکت به سمت تعالی است.
کد خبر: ۸۵۸۷۵۶۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ سید حسن مهدی در جمع فراگیران کارگاه آموزشی علمی تخصصی اعضای شورای حوزه ها و پایگاههای مقاومت تنگستان گفت: تمامی مدیران بسیج برای حرکت هدفمند و رسیدن به اهداف مد نظر بایستی امر آموزش را جدی بگیرند و به همین منظور نگاه ما در تعلیم و تربیت بسیج به سمتی است تا کلیه دست اندر کاران شجره طیبه در حوزه کاری خود تخصص لازم را کسب کنند.

وی تصریح کرد: با شرکت پر شور و حماسی اعضای شورای حوزه ها و پایگاههای مقاومت تنگستان در این کارگاه آموزشی قدم موثری به سمت جلو برداشته شد.

حجت الاسلام مهدی بیان داشت: ما در مجموعه بسیج خود را سرباز ولایت می دانیم و برای اینکه بتوانیم به بهترین وجه ممکن ماموریت و مسئولیت خود را انجام دهیم باید به هر نحو آماده و مهیای سربازی باشیم.

وی افزود: دشمن به دنبال نفوذ فرهنگی بیش از پیش از روزنه های جدید به وجود آمد پس از برجام است و این مسئولیت ما را سنگین تر می کند و حضورآگاهانه در صحنه است که می تواند سدی جلوی نفوذ دشمنان باشد.

ارسال نظرات