حجه الاسلام والمسلمین جعفری امام جمعه شهر هرات در جمع دانش آموزان دبیرستان آیت الله طالقانی هرات امنیت امروز جامعه را دستاورد خون عظیم شهدا و میراث گرانبهای آنها خواند.
کد خبر: ۸۵۸۷۴۷۹
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم: صبح امروز (شنبه) همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و با حضور مسئولین شهرستان خاتم زنگ ایثار و شجاعت در دبیرستان ایت الله طالقانی(ره) شهر هرات نواخته شد.

حجه الاسلام والمسلمین جعفری امام جمعه شهر هرات در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانش آموز به بیان رشادت ها و دلاور مردی های دانش آموزانی پرداخت که از پشت میز ها و کلاس های درس جهت مقابله با دشمن ایران اسلامی عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شدند.

ایشان در ادامه با بیان اینکه ما در مقابل خون شهدا مسئول هستیم، امنیت و آرامش امروز جامعه را دستاورد خون عظیم شهدا و میراث گرانبهای انها خواندند و با اشاره به تاریخ شکل گیری انقلاب اسلامی تا تحمیل جنگ و تلاش های دشمنان در راستای ضربه وارد کردن به کشور عزیزمان افزود: امروز وظیفه شما دانش آموزان ادامه راه شهدا در سنگر علم، تحصیل، تهذیب می باشد و کشوری اقتدار خواهد داشت که از لحاظ علمی پیشرفت داشته باشد.

حجه الاسلام والمسلمین جعفری در ادامه هدف استکبار جهان را تسلط بر همه دنیا خواند و با اشاره به قیام امام حسین(ع) که منجر به بقای اسلام شد گفت: اگر ملت ایران به رهبری حضرت امام(ره) قیام نمی کرد راه امام حسین(ع) بدون رهرو می ماند و نجات بشریت در دین اسلام و مذهب تشیع است.

 

ارسال نظرات