امام جمعه ابرکوه در رزمایش سردار شهید الله دادی گفت: اقتدار امروز ایران در پرتو زعامت امام گونه مقام معظم رهبری و برکت حضور مقتدرانه بیسیجیان است که تا کنون نگذاشته و نمی گذارند، انقلاب اسلامی به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.
کد خبر: ۸۵۸۷۴۲۸
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه: صبح امروز صبحگاه اقتدار بسیجیان شهرستان در دومین روز از سلسله رزمایش های «الی بیت المقدس» در منطقه عملیاتی غدیر ابرکوه، با حضور فرماندار، امام جمعه و دیگر مسئولین برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه ابرکوه، در جمع رزم آوران اظهار کرد: راز سربلندی و اقتدار ملت ایران، آمادگی دفاعی در زمینه های پدافند عامل و غیرعامل است.

حسینی با اشاره به دعوت از ایران جهت شرکت در نشست ژنو، جهت حل بحران سوریه افزود: تیر انزوابخشی ایران در عرصه بین المللی با اشاره رهبر معظم انقلاب، کمانه رفت و به خودشان برگشت و به لطف خدا، موفقیت و اقتدار ایران اسلامی؛ بدخواهان آمریکایی و سعودی را وادار به تسلیم کرد.

وی گفت: در دور گذشته مذاکرات، آمانو مجبور به پس گرفتن دعوت نامه شد، اما سرانجام به بن بست رسیدند. زیرا گفتگوی آنان جنگ بود نه صلح. آنان متوجه شدند که بدون حضور ایران به عنوان اصلی ترین عنصر در حل و گشایش مشکلات منطقه ای و جهانی، نمی توان به نتیجه رسید.

امام جمعه ابرکوه تاکید کرد: موضع ایران قطعا تقویت جبهه مقاومت در پرتو استمرار حکومت قانونی دمشق است.

حسینی خاطر نشان کرد: اگر در گذشته سعی در فریب افکار عمومی جهان اسلام، با قداست بخشی به حکومت پوسیده و بی اعتبار سعودی، با بکارگیری شیخ و مفتی های وهابی، می شد، اما امروز ماسک گوسفند از چهره این گرگ برداشته شده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: جنایت های پی در پی این رژیم خونخوار به ویژه در کشتار زنان و کودکان بی گناه و راه اندازی حمام خون در یمن؛ همگان را از این حکومت خائن متنفر کرده است.

وی بیان کرد: حکایت امروز جهان اسلام؛ ظاهری تلخ و باطنی شیرین دارد. چون باور ما براین است که این اتفاقات که افشاگر چهره امریکایی اسرائیلی آل سعود است، باید رخ دهد تا زمینه سقوط حکومت های قرون وسطایی فراهم و زمینه ساز حکومت عدالت گستر و جهانی حضرت مهدی (عج) شود.

حسینی تصریح کرد: ملت بزرگ و انقلابی اسلامی ایران باید به خود ببالد که مشمول لطف الهی قرار گرفته و در پرتو زعامت امام گونه مقام معظم رهبری، در جهان حرف اول را می زند. اینها به برکت حضور مقتدرانه شما بیسیجیان در عرصه است که تا کنون نگذاشته و نمی گذارید که انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

 

ارسال نظرات