کد خبر: ۸۵۸۷۴۰۷
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
به گزارش خبر گزاری بسیج از یزد،

در رشته قرائت آقایان محمد کریمی نیا، علی اکبر کاظمی و حسین دستجردی رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

و اما در بخش خواهران و در رشته حفظ 5 جزء خانمها عظیمه حکیم آبادیان، راضیه حاجی احمدی و نرگس جنتی ؛ رشته حفظ 10 جزء خانمها فائزه سادات قریشی نسب،سمیرا شمس، محبوبه شایق؛ در حفظ 20 جزء خانم ها سمیه شمس آبادی ، فاطمه تقی زاده و مهدیه شمسی و در رشته حفظ کل قرآن کریم خانم ها: زینب صالح بیک، زهرا محمدی، مریم دهقان نیری به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در بخش برادران و در رشته حفظ 5 ، 10 ، 20 جزء به ترتیب منصور گل محمدی، مرتضی نصیری و امیر حسین عطار زاده اول شدند.
در رشته حفظ کل قرآن کریم سید ماشا الله موسوی هم رتبه نخست را بدست آورد و در رشته های ترتیل، اذان ، دعا و قرائت هم سید علیرضا میرجلیلی، حسین دستجردی، حامد سلطانی و محمد کریمی نیا رتبه نخست به خود اختصاص دادند.
همچنین در بخش خواهران عظیمه حکیم آبادیان، فائزه سادات قریشی نسب،سمیه شمس آبادی و زینب صالح بیک در رشته های حفظ 5، 10 ، 20 و حفط کل قران کریم نفر اول شدند.
در رشته های ترتیل، قرائت و دعا هم به ترتیب اعظم همتی، فاطمه سادات میر کریمی و فاطمه راغب رتبه نخست مسابقات را بدست اوردند.
این مسابقات در گروه سنی بالای 18 سال برگزار شده بود و در مجموع یکهزار نفر در این مسابقات شرکت کردند که 213 نفر به مسابقات استانی راه یافتند.
نفرات برتر این مسابقات به مسابقات کشوری که نیمه دوم آذرماه در کرمانشاه برگزار می شود راه یافتند. هیئت داوران این دوره از رقابت ها به سرپرستی جناب آقای رحیم خاکی در بخش برادران و سرکار خانم صحاف در بخش خواهران نفرات برگزیده در رشته های مختلف را به شرح ذیل اعلام نمودند:

در بخش برادران و در رشته حفظ 5 جزء آقایان منصور گل محمدی، مجید فیضی و محمد سجاد زارع ؛ حفظ 10 جزء آقایان مرتضی نصیری، محمد هادی فلاح و ابراهیم ربانی ؛ حفظ 20 جزء آقایان امیر حسین عطار زاده ، امیر میرجلیلی، عباس فلاح و در رشته حفظ کل قرآن کریم آقایان سید ماشا الله موسوی ، محمد حسین اقبالی زارچ و مجید رفیعی بهاباد به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته ترتیل آقایان سید علیرضا میرجلیلی، مصطفی شایق و محمد حسین حداد زاده رتبه های اول تا سوم را از آن خود نمودند.

در رشته اذان آقایان حسین دستجردی، سید مصطفی خدایی و محمد حسین حداد زاده نفرات برگزیده اول تا سوم شناخته شدند.

در رشته دعا خوانی، آقایان حامد سلطانی ، حسین قدسی و سید رضا فلاح مقام اول تا سوم را کسب نمودند.


هیئت داوران همچنین در رشته ترتیل قرآن کریم خانم ها اعظم همتی، سعیده سادات اسعدی و مرضیه ملاحسینی را حائز رتبه های اول تا سوم معرفی نمود.

در رشته قرائت خانم ها: فاطمه سادات میر کریمی، فاطمه قاسمی و ریحانه غلامی مقام های اول تا سوم را کسب نمودند.

و در رشته دعا خوانی خانم ها: فاطمه راغب، محبوبه حنیف نژاد و راضیه روستایی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود نمودند.

ارسال نظرات