خبرهای داغ:
نماينده ولي فقيه در استان سمنان:

تربیت توأم با تعلیم از رسالت های مهم آموزش و پرورش است

نماينده ولي فقيه در استان سمنان با تأكيد بر اينكه دانش آموزان بايد با احكام اسلامي، مسائل حلال‌ و حرام و واجب و مستحب و با ولايت آشنا شوند، گفت: يكي از رسالت هاي مهم آموزش و پرورش تربيت در كنار تعليم است.
کد خبر: ۸۵۸۷۳۷۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمدشاهچراغي در ديداري كه به مناسبت هفته بسيج دانش آموزي با حضور معاون هماهنگ كننده سپاه استان سمنان، رييس سازمان بسيج دانش آموزي استان سمنان،‌اعضاي ستاد گراميداشت هفته بسيج دانش آموزي و چند تن از دانش آموزان بسيجي در دفتر ايشان برگزار شد، اظهار داشت: همگي بايد يار و مددكار همديگر باشيم و در تمامي زمينه ها با يكديگر همكاري داشته باشيم و به عبارتي ديگر براي خودمان و به فكر خودمان تنها نباشيم چرا كه اين شيوه، شيوه و مرام انسان هاي فهميده است.

وي با تأكيد بر اينكه دانش آموزان بايد با احكام اسلامي، مسائل حلال‌ و حرام و واجب و مستحب و با ولايت آشنا شوند، اظهار داشت: يكي از رسالت هاي مهم آموزش و پرورش تربيت در كنار تعليم است و به عبارتي بايد آدم درست كنيم نه عالم چرا كه خيلي ها بودند كه عالم بودند اما آدم نبودند.

نماينده ولي فقيه در استان سمنان تصريح كرد: دانش آموزان نياز به تشويق دارند و اين سفارشي قرآني است كه به فرزندانتان احترام بگذاريد و برايشان ارزش قائل شويد و شخصيت آن را محترم بداريد و به آنها اميد هديه دهيد.

شاهچراغي تأكيد كرد:‌مسئوليت آموزش و پرورش بسيار سخت و سنگين است و اگر شب و روز هم براي دانش آموزان كار و تلاش شود، باز هم كم است و بايد گفت كار آموزش و پرورش كاري مقدس است و نياز به جديت و تلاش بيشتر دارد و قرآن نيز بر اين تأكيد دارد كه هر چه انسان تلاش بيشتري كند،‌نتيجه و مزد بيشتري را از خداوند دريافت مي كند.

وي گفت: علم همراه با عمل ارزشمند است و بايد عالم باشيم و بدانيم آنچه كه انسان ساز است اخلاق است؛ بنابراين بايد خود را متخلق به اخلاق و آداب اسلامي و قرآني كنيم.

نماينده ولي فقيه در استان سمنان بهترين نوع علم را علم حقيقي دانست و گفت: با علم انسان با خدا آشنا مي شود.

حجت الاسلام والمسلمين شاهچراغي در پايان بر رفع شبهات اعتقادي نسل جوان و نوجوان جامعه امروز با توجه به انواع و اقسام تهديداتي كه از طريق نرم افزارها و شبكه هاي اجتماعي و تلفن هاي همراه و وسايل ارتباطي متوجه اين نسل است، تأكيد و راه مقابله با آن را نيز توجه به قرآن و تقويت ايمان و اعتقاد به خداوند عنوان كرد و افزود: بهترين يار و ياور و پشتيبان انسان خداوند است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها