مسئول اردویی سپاه استان البرز در گفت و گو با "بسیج"
مسئول اردویی سپاه استان البرز گفت: بخش اول اردوی راهیان نور با اعزام 4هزار دانش آموز پسر انجام شد که اعزام دانش آموزان دختر نیز از هشتم آبان ماه آغاز گردیده است و حدود 9 هزار دانش آموز در این مرحله اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۵۸۷۳۵۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، احمد فلاح مراد در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص روند برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزان استان البرز اظهار داشت: اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در دو بخش انجام می شود.

وی افزود: بخش اول اردوی راهیان نور با اعزام 4هزار دانش آموز پسر انجام شد که اعزام دانش آموزان دختر نیز از هشتم آبان ماه آغاز گردیده است و حدود 9 هزار دانش آموز در این مرحله اعزام می شوند.

مسئول اردویی سپاه استان البرز با اشاره به برنامه های برگزار شده در ایام محرم ویژه دانش آموزان در مناطق عملیاتی عنوان کرد: برپایی مراسم زیارت عاشورا و عزاداری در پادگان شهید کلهر و همچنین مداحی و تشریح جزئیات واقعه عاشورا توسط روحانیون حاضر در اردو از جمله برنامه هایی است که در این ایام برگزار شد.

وی در پایان گفت: بخش دوم اعزام دانش آموزان دختر و پسر پس از اتمام امتحانات دی ماه انجام خواهد شد که تا پایان سال جاری 35 هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها