خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان:

استکبارستیزی از اصول انقلاب اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از استکبارستیزی و مبارزه با قدرت‌های سلطه به عنوان اصول مسلم انقلاب اسلامی نام برد.
کد خبر: ۸۵۸۷۳۳۱
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از خوزستان:

عادل عساکره با اشاره به اینکه از هفتم تا 13 آبان ماه جاری به عنوان هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است، اظهار کرد: دانش آموزان شهید ذخیره‌های عظیم انقلاب و اسلام هستند.

وی از بسیج به عنوان مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت نام برد و افزود: بسیج دانش آموزی نهادی آموزشی است که برنامه‌های مدون و ایجاد پایگاه‌های علمی سعی در برداشتن گام‌های موثر در راستای ارتقای توان علمی دانش آموزان دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان اضافه کرد: بسیج دانش آموزی مجموعه‌ای از فداکارترین و فعال‌ترین جوانان کشور هستند که در راه رسیدن ملت به خوشبختی و کمال تمامی تلاش خود را به کار می‌برند.

عساکره تصریح کرد: به مناسبت این هفته برنامه‌های متنوعی از جمله تجلیل از دانش آموزان نمونه در زمینه‌های فرهنگی، هنری، دیدار با خانواده‌های شهدا، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر از حضور دانش آموزان بسیجی در عرصه‌های مختلف اعم از دوران انقلاب و دفاع مقدس اجرا می‌شود.

وی در ادامه گفت: همچنین نشست‌های سیاسی با دانش آموزان در زمینه رویارویی با توطئه‌های دشمنان را نیز به مناسبت این هفته تدارک دیده‌ایم.

عساکره افزود: در نخستین روز از هفته بسیج دانش آموزی، عصر پنجشنبه با حضور در گلزار شهدا ضمن غبار روبی و گل افشانی مزار شهدا با آرمان‌های والای شهیدان و امام شهدا تجدید پیمان بسته که همواره رهرو راهشان هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان اضافه کرد: در روز 10 آبان ماه نیز تجمع بزرگ 13 ساله‌ها را به یاد رشادت‌های شهید حسین فهمیده برگزار می‌کنیم.

وی در پایان، از آمادگی دانش آموزان بسیجی برای حضوری پرشور در راهپیمایی 13 آبان خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار