خبرهای داغ:
جانشین سپاه استان سمنان:

دفاع غيرعامل پشتوانه اقتدار ملي است

جانشین سپاه استان سمنان با بیان اینکه وقتی قدرت باز دارندگی ارتقا یابد، احدی جرأت حمله به کشور را ندارد، افزود: دفاع غیرعامل یک نماد باز دارندگی و پشتوانه اقتدار ملی و مجاهدتی خاموش است.
کد خبر: ۸۵۸۷۲۷۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، اسحاق هراسانیان در جمع پاسداران سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حسینیه ثارالله اظهار داشت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب باید ایران اسلامی را به نقطه ای برسانیم که دشمنان از مقابله با آن مأیوس شوند.

وی با بیان اینکه وقتی قدرت باز دارندگی ارتقا یابد، احدی جرأت حمله به کشور را ندارد، افزود: دفاع غیرعامل یک نماد باز دارندگی و پشتوانه اقتدار ملی و مجاهدتی خاموش است.

جانشین سپاه استان سمنان بیان داشت: واگذاری تأمین امنیت به خود مردم یک نوع پدافند غیرعامل است و امنیت تأمین شده توسط مردم پایدارتر است.

هراسانیان با اشاره به چهار مزیت عمده کشور از جمله موقعیت منطقه ای، منابع انرژی، معدنی و انسانی تصریح کرد: هر کشوری که به مسائل دفاعی نیاندیشد، محکوم به نابودی است؛ چرا که سایر حکومت ها به جای او خواهند اندیشید.

وی با تأکید بر اینکه گلوگاه اصلی انرژی دست ایران است، گفت: باید به قرار گرفتن ایران درمرکز یت ومحوریت حوزه استراتژیک توجه کرد.

جانشین سپاه استان سمنان به درگیری های اخیر منطقه ای اشاره کرد و گفت: آمریکا به واسطه حضور روسیه در سوریه دچار دستپاچگی شده و احساس خطر کرده که رقیبی برای کدخدایی جهانی وی پیدا شده است و باید گفت آمریکایی ها نمی خواهند بپذیرند رقیبی دارند و می خواهند کدخدای دهکده جهانی باشند.

هراسانیان باتوجه به چالش های موجود در منطقه تأکید کرد: باید زیرساخت ها محکم باشد.

وی افزود: به واسطه عدم رعایت پدافند غیرعامل درخبرهای کنونی تلفات غیر مستقیم بسیار بیشتر از تلفات مستقیم جنگ است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها