معاون اجرایی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام:
سرهنگ پاسدار عبدالمحمد سعیدی، گفت: جنایات آمریکا به حدی است که نمی توان با مذاکره از آنها چشم پوشی و شعار مرگ بر آمریکا را فراموش کرد.
کد خبر: ۸۵۸۷۲۵۶
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و سراسر کشور، صبحگاه دانش آموزان در دبیرستان دخترانه فجر اسلام شهرکرد با حضور مسئولان سپاه و آموزش و پرورش برگزار شد.

معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم با تبریک هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت مناسبت های 13 آبان و سالروز شهادت شهید حسین فهمیده، گفت: شعار ما این است که کل یوم عاشورا و کل ارضِ کربلا.

سرهنگ پاسدار عبدالمحمد سعیدی، افزود: اگر اعتقاد ما این باشد که هر روز می تواند عاشورا و هر جایی کربلا باشد، باید همیشه نقش یاران امام حسین علیه السلام را ایفا کنیم و هدف آن امام را بشناسیم.

وی، ادامه داد: چگونگی شهادت امام حسین علیه السلام باید ما را به چرایی شهادت این امام عزیز برساند و بدانیم چرا امام قیام کرد و حج خود را نیمه تمام گذاشت و امروز یزید زمان کیست؟.

سعیدی، اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) در سال 43 یزید زمان را بخوبی معرفی کرد و شاه یکی از نوکرهای یزیدی بود.

وی، در ادامه به حضور پرشور و نفش دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: 550هزار دانش آموز در دفاع مقدس شرکت فعال داشتند و 36هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

معاون اجرایی سپاه استان، با گرامیداشت هشتم آبان سالروز شهادت شهید حسین فهمیده، به جنایات آمریکا در اقصی نقاط عالم و کشور ما اشاره کرد و افزود: حمایت از منافقین و ترور 17هزار نفر از بهترین انسان های کشور، راه اندازی گروه تروریستی داعش در منطقه، حمایت از گروه های تروریستی در غرب کشور، جاسوسی مستمر و حمایت از تولید و توزیع مواد مخدر در افغانستان و گرفتار کردن جوانان به این بلای خانمانسوز گوشه هایی از جنایات آمریکاست.

وی، تأکید کرد: جنایات آمریکا به حدی است که نمی توان با یک توافق و مذاکره از آنها چشم پوشی کرد و شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نمود.

سعیدی، 13 آبان را روز نمایش بصیرت و اوج استکبارستیزی دانست و ضمن درخواست از دانش آموزان برای حضور در تظاهرات این روز، گفت: شعار مرگ بر آمریکا همیشه ادامه خواهد داشت؛ زیرا توطئه ها و جنایات آمریکا ادامه دارد.

سرهنگ پاسدار حاتم ریاحی، سرپرست سازمان بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری نیز در حاشیه این مراسم به برنامه های هفته بسیج دانش آموزی اشاره کرد و گفت:‌ امروز همزمان با سراسر کشور، صبحگاه در واحدهای مقاومت دانش آموزی از جمله استان چهارمحال و بختیاری و شهرکرد برگزار و زنگ ایثار نواخته شد.

وی، افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه، دیدار با خانواده شهدای دانش آموز، نشست های معرفتی و بصیرتی، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای شاخص سال قشر دانش آموز و حضور در راهپیمایی بزرگ 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از مهم ترین برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در استان است.

ریاحی، انجام رزمایش پدافند غیر عامل در آموزشگاه ها و هشت رزمایش بصورت نمادین در سطح استان به مناسبت تقارن هفته بسیج دانش آ‌موزی با هفته پدافند غیرعامل را از دیگر برنامه های پیش بینی شده می باشد.

گفتنی است: قرائت شعر و اجرای سرود از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات