خبرهای داغ:
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات بشرویه خبر داد

راه اندازی موکب حسینی برای عزاداران اربعین در کربلا

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات بشرویه از راه اندازی موکب حسینی در سرزمین کربلا خبر داد و گفت: مردم مومن و عاشق اهل بیت(ع) همواره در مسیر کمک به بازسازی عتبات عالیات و مشارکت در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی پیشتاز بوده اند.
کد خبر: ۸۵۸۷۲۲۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، "حجت الاسلام علی اکبر حدادیان" در جمع نمازگزاران نماز جمعه این هفته با اشاره به همایش بزرگ اربعین حسینی اظهار کرد: این همایش خاری به چشم دشمنان است و امسال با توجه به اهمیت بیش از پیش آن مسئولیت آن به ستاد عتبات عالیات واگذار شده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بشرویه از راه اندازی موکب حسینی در سرزمین کربلا خبر داد و گفت: مردم مومن و عاشق اهل بیت (ع) همواره در مسیر کمک به بازسازی عتبات عالیات و مشارکت در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی پیشتاز بوده اند و امسال نیز در راه اندازی موکب حسینی همراه شده اند.

وی افزود: به طور کلی مردم مومن و ولایتمدار می توانند در 3 زمینه در این امر مشارکت کنند که بخشی از آن تهیه وسائل نقلیه سنگین از جمله کامیون و تریلی است که تا کنون 30 نفر از شهرستان بشرویه اعلام امادگی کرده اند.

حدادیان افزود: در مجموع استان 360 نفر از دارندگان وسائل نقلیه سنگین برای کمک در راه اندازی موکب حسینی ثبت نام کرده اند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات بشرویه، مشارکت در تهیه اقلام مورد نیاز خاطر نشان کرد: اقلامی از جمله پتو، زیرانداز، اقلام غذایی از دیگر موارد نیازمند موکب حسینی در کربلا است که مشارکت مردمی را می طلبد.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی موکب عزاداری در عراق بر عهده موسسان آن است هم گفت: تمام هزینه ها بر عهده فرد داوطلب بوده و فقط زمین، آب و برق توسط دولت عراق تامین می شود که خوشبختانه در شهرستان بشرویه با استقبال روبه رو بوده و باید همه دست در دست هم دهیم تا این موکب حسینی راه اندازی شود.

حدادیان خاطر نشان کرد: عاشقان اهل بیت(ع) و شیفتگان حسینی می توانند با مراجعه به ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان و یا اخذ شماره حساب کمک های نقدی خود را برای همایش اربعین حسینی هدیه کنند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بشرویه در خصوص تهیه اقلام محلی هم گفت: پخت نان محلی برای زائران و عزاداران حسینی از پیشنهادت بوده که کسانی که توانایی انجام این مهارت را دارند می توانند با پخت نان محلی یاری رسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها