خبرهای داغ:
گارگاه ماهیت مجازی(آشنا شدن با شبکه های اجتماعی) با حضور سرگروهای صا لحین باهدف آشنایی سرگروها با فضاهای مجازی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۷۱۷۹
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج، آقای رستگار بابیان این مطلب که حضرت زینب(س) به همراهی تعدادی زن وکودک بساط یزید را جمع کردند ونمونه دیگر آن در زمان شهادت حضرت مسلم (ع) زنان بودند که باعث شدند که ایشان تنها بماند.

وی در بحث ماهواره  گفت مهم ترین اصل دشمن شناسی است ودر بحث فتنه نیز شناخت دشمن سخت است چون فضا غبار آلود است سفارشی که در قرآن بیان شد ه که دشمن من ودشمن خود را به عنوان سرپرست نگیرید،ای کسانی که ایمان آورده اید انتخاب نکنید یهود ونصاری را به عنوان مسئول نگزنید مومنان کافران را اولیاء خود غیر از انسان های مومن دوست ورفیق نگیرید.

وی در ادامه به بیا ن جنگ نرم یا جنگ رسانه اول بحث ماهواره بود که الان در 36 هزاری کیلومتری قرار می گیرد ولی در حال حاضر تلوزیون ها را طوری طراحی کردند که خیلی راحت ماهواره را می گیرد   کار ما الان در مقابل این نقشه دشمنان باید زینب گونه باشدشما اگر دین فرزند حود را محکم نکنید آنها را از شما می گیرند.

رستگار گفت: این نقشه دشمن را بیان کرند که در ماهواره های شبکه های درست کردند که با پوشش نام های مذهبی طراحی شده مانند(اهل بیت،وصال،امام حسین) که باید با روشنگری این نقشه را فاش کنیم.

وی افزود: با طرح این موضوع که انتقال مطلب از روش های مختلف صورت می گیرد (گفتاری،نوشتاری(کتاب) ،دیداری وشنیداری مانند ماهواره



ارسال نظرات
پر بیننده ها