خبرهای داغ:
دانش آموزان بسیجی واحدهای پوینده و پیشگام بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود در نمازجمعه شرکت كردند.
کد خبر: ۸۵۸۷۱۷۶
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و روز شهادت شهید فهمیده و روز قشر دانش آموزی دانش آموزان بسیجی واحدهای پوینده و پیشگام مدارس شاهرود بصورت سازمان یافته و ملبس به لباس بسیج و چفیه و پیشانی بند در نمازجمعه حضور یافتند.


در نمازجمعه این هفته قرائت قرآن و اذان را دانش آموزان بسیجی برگزار نمودند و چفیه که نماد بسیجی دانش آموزی بر گردن امام جمعه شاهرود قرار گرفت تا ایشان با چفیه خطبه ها را ایراد نمایند.


در نماز جمعه این هفته حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده و تجلیل امام از این نوجوان بسیجی گفت: هفته بسیج دانش آموزی را که گرامیداشت شهادت شهید فهمیده است گرامی می داریم و برگزاری جلسه صالحین در قبل نمازجمعه تقدیر و اینها همه از الطاف الهی است که باید شکرگذار باشیم.


وی با اشاره به 13 آبان روز استکبار ستیزی نیز گفت: 13 آبان روز مبارزه با استکبارجهانی است و باید در این برهه که آنها تلاش بر انقلاب زدایی دارند شعار مرگ بر آمریکا را که قصد حذف آن دارند بلند بگوییم.


امام جمعه شاهرود خاطر نشان کرد: ما در این ایام از آمریکا بیشترین ضربه را خوردیم و یادآور جنایات آمریکاست و باید تلاش کنیم با حضور گسترده و در صحنه بودن خود نقشه های آنها را نقش برآب نماییم.


در بین دو نماز یکی از دانش آموز بسیجی بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی به مناسبت 8 آبان سالروز شهادت شهید فهمیده و روز بسیج دانش آموزی را قرائت كرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها