خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شیروان از اجرا شدن بیش از 10 برنامه محوری با رویکردی فرهنگی ورزشی در هفته بسیج دانش آموزی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۷۱۴۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین فدایی وطن فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده شیروان از اجرا شدن بیش از 10 برنامه محوری با رویکردی فرهنگی ورزشی در هفته بسیج دانش آموزی خبر داد.

 وی عطر افشانی گلزار شهدا،برگزاری یادواره شهدای دانش آموز، اجرای صبحگاه دانش‌آموزی در مدارس و دیدار با امام جمعه را از جمله این برنامه ها برشمرد.

فدایی وطن همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، نشست بصیرتی، شرکت در نماز جمعه، حضور با شکوه در راهپیمایی 13 آبان، اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی، دیدار با خانواده شهداء، نواختن زنگ مرگ بر آمریکا و ایثار و شهادت در مدارس را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده شیروان با بیان اینکه بسیج دانش‌آموزی بستر مناسبی برای رشد و تعالی دانش‌آموزان است گفت: برنامه‌های این هفته با حضور پرشور دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

فدایی وطن افزود : شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس بیش از 104 دانش آموز شهید را برای سربلندی و عزت انقلاب اسلامی تقدیم کرده و هدف سازمان بسیج دانش آموزی تقویت ایمان و روحیه ایثارگری دانش‌آموزان است.

خاطرنشان می شود هشتم تا 13 آبان ماه هفته بسیج دانش آموزی نام گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار