خبرهای داغ:
سردار غیاثی در جمع فرهنگیان بسیجی:

رفع شبهات دینی دانش آموزان بامطالعه آثار شهیدمطهری

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه‌السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه شهید مطهری اشراف کاملی به فلسفه مغرب‌زمین داشت اما هیچ‌گاه متأثر از آن‌ها نشد، گفت: هر معلم اگر دغدغه دین دارد؛ باید کتاب‌های شهید مطهری را مطالعه کند.
کد خبر: ۸۵۸۷۱۳۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سردار سید هاشم غیاثی در جمع فرهنگیان بسیجی با بیان اینکه امام خامنه ای (حفظه الله) در حضور اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر، اظهارداشت: حوزه مسئولان را مهم ترین حوزه در این خصوص یاد کردند و فرمودند" اگر آمر باشیم فرهنگ سازی نیز صورت می‌گیرد".

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام با بیان اینکه مسوولان نقش مستقیم در حوزه امربه معروف و نهی از منکر دارند، تاکید کرد: در استان ها و شهرستان‌ها ائمه جمعه ریاست این ستاد را برعهده دارند و ادارت فرهنگی نیز مسئولیت دارند و باید در این راستا اقدام کنند.

وی خطاب به معلمان متذکر شد: فرهنگیان باید آمر به معروف باشند تا نسل آینده با ارزش های انقلابی تربیت شوند و هم در این زمینه فرهنگ سازی صورت بگیرد.

غیاثی با تاکید بر اینکه هرکس در هر حوزه ای باید اراده برخورد با منکرات را داشته باشد، اضافه کرد: نباید بگذاریم فرصت‌ها به تهدید منجر شود چراکه اگر معروفات گسترده شود؛ منکرات حذف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ایرانی‌ها بدترین استفاده کننده از شبکه‌های اجتماعی اسرائیلی هستند، متذکرشد: ایرانی ها حدود 10 درصد استفاده کنندگان این شبکه ها هستند ولی خودشان و کشورهایی مانند هند، آمریکا و فرانسه کمترین استفاده کنندگان از این شبکه ها می باشند.

سنگر اصلی ما در جنگ نرم، ایمان، ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه استان افزود: در جنگ سخت، با توجه به رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس و با گذشت 36 سال عمر انقلاب اسلامی، دیگر تقابلی با ما وجود ندارد ولی سنگر اصلی ما در جنگ نرم، ایمان، ارزش‌ها و ارکان اصولی انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن، خاکریزهای جنگ را برداشته و در پیاده‌رو‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها گذاشته است، متذکرشد: دشمن با برنامه‌ریزی حساب شده، روان جوانان را مورد حمله قرار می‌‌دهد چراکه امروز در فضای جنگ نرم، شرایط خیلی تهدیدآمیز است.

وی با بیان اینکه 60 درصد جمعیت کشور را جوانان تشکیل می‌دهند گفت: اگر نتوانیم از جوانان مراقبت کنیم، این فرصت به تهدید تبدیل می‌شود چراکه دشمن با برنامه‌ریزی وارد شده است.

غیاثی با اشاره به اینکه شهید مطهری اشراف کاملی به فلسفه مغرب‌زمین داشت اما مانند افرادی که اکنون نگاه نژادگونه به غرب دارند، هیچ‌گاه متأثر از آن‌ها نشد، افزود: هر معلم اگر دغدغه دین دارد و می‌خواهد پاسخگوی نسل‌های آینده در شبهات دین باشد، باید کتاب‌های شهید مطهری را مطالعه کند زیرا شهید مطهری اصالت دینی قوی داشت که باید از آن الگو بگیریم.

باید قدردان ولایت، نظام اسلامی و بسیج در جامعه باشیم

غیاثی گفت: ما باید قدردان ولایت، نظام اسلامی و نهادهای متعدد انقلاب مانند بسیج باشیم و از این امتیاز بایستی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: متأسفانه برخی از افراد فکر می کنند بسیح فقط برای روز حادثه است درحالی که بسیج در همه عرصه‌ها و زمان‌ها و در حوزه‌های مختلف ورود پیدا می کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) گفت: در آموزش و پرورش نیز باید بصیرت خود را افزایش دهیم چراکه مسوولیت میلیون‌ها دانش‌آموز در سراسر کشور را برعهده داریم و پلی برای نسل گذشته، حال و آینده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها