اولین کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهرستان خلیل آباد عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
کد خبر: ۸۵۸۷۱۲۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
حجت الاسلام علی نوری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خلیل آباد شب گذشته در حاشیه مراسم بدرقه راهیان نور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی ، هدف از اعزام این دانش آموزان به این سفر را افزایش معنویت آنان دانست و اظهار داشت: در جامعه ما بحث معنویت واقعا کم رنگ شده است.

وی اردوهای راهیان نور را یکی از مکان های افزایش معنویت خواند و خاطر نشان کرد: این دانش آموزان در بهترین مقطع سنی و دوران زندگی با هم سن و سالان خود به این اردو اعزام می شوند.

نوری همچنین تصریح کرد: بهترین موقعیت برای معنویت افزایی دانش آموزان است که به مناطق بروند و با یادمان ها آشنا شوند و مطمئناً هر کس رفته باشد با این تاثیرگذاری آشنا است.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد گفت: سال گذشته ، اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب شهرستان خلیل آباد در استان خراسان رضوی مقام اول را کسب کرد.

حسن صداقتی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد در حاشیه اعزام زائران راهیان نور اظهار داشت: این دانش آموزان اعزام می شوند تا با یادمانها و جانفشانی های شهدا آشنا شوند و بدانند که اگر در یک شب عملیات باران گلوله بر سر رزمندگان می بارید دور از ذهن نیست.

وی همچنین افزود: مناطق عملیاتی جنوب یک فضای معنوی فراروی دانش آموزان است و باید این دانش آموزان به نحو احسن از این فضا استفاده کنند.

صداقتی با بیان اینکه مناطق عملیاتی جنوب ، سرزمین های مقدسی است که قسمتی از تاریخ پرافتخار این کشور را رقم زده است خاطر نشان کرد: دانش آموزان اعزامی به مناطق جنوب باید حداکثر درک معنوی را از این مناطق داشته باشند.

وی همچنین تصریح کرد: اگر شهدا مظهر قدرت و اقتدار ما هستند قطعاً کربلای ایران به دلیل اینکه جایگاه و مدفن تعدادی از شهدای ما است و محل جانفشانی های فراوانی بوده است برای ما مقدس است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد از کسب مقام اول اعزام دانش آموزان در سال ۹۳ خبر داد و اذعان نمود: سال گذشته به جهت برنامه ریزی های خوبی که مجموعه سپاه ، بسیج دانش آموزی و معاونت پرورشی آموزش و پرورش داشتند، اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب شهرستان خلیل آباد در استان خراسان رضوی مقام اول را کسب کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها