خبرهای داغ:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین از اعزام معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قزوین به همراه تیم ارزیاب این سازمان به افغانستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۶۹۵۸
|
۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
حمید ره‌انجام مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین دقایقی پیش  درگفتگوباخبرنگارخبرگزاری بسیج ازقزوین ، با اعلام آمادگی نیروهای امدادی قزوین برای کمک به زلزله زدگان افغانستان و پاکستان، گفت: سازمان امداد کل کشور صبح امروز یک تیم ۴ نفره متشکل از سه استان قزوین،اراک و تهران را به عنوان تیم عنوان تیم ارزیاب جهت بررسی و بازدید از مناطق صعب‌العبور به افعانستان اعزام کرد.
وی در ادامه بیان کرد: حکمت‌الله هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر قزوین به همراه تعدادی دیگر از مسوولین سازمان امداد و نجات به افغانستان اعزام شد.
این مسئول در ادامه از احتمال اعزام تیم‌های امدادی کشورمان در آینده نزدیک به دو کشور زلزله زده خبر داد و گفت: این تیم ارزیاب به منظور ارزیابی اولیه و برآورد نیازهای احتمالی زلزله زدگان به افغانستان اعزام شدند.
ره‌انجام با بیان اینکه اطلاعات دریافتی ما از میزان تلفات و خسارات ناقص است، افزود: مناطق صعب‌العبوری وجود دارد که نیروهای امدادی خودشان هنوز نتوانستند به آن مناطق ورود پیدا کنند و همین امر باعث کندی در امدادرسانی شده است.



1011/پ20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها