امام جمعه اردکان با اشاره به برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس گفت : اجرای رزمایش های سپاه و بسیج موجب ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان خواهد شد .
کد خبر: ۸۵۸۶۹۲۲
|
۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛حجة الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان با استناد به آیات قرآن کریم در خصوص آمادگی برای مقابله با دشمن گفت : این آمادگی باید در تمام دوران ها حفظ شود تا دشمن فکر تجاوز به کشور ما را از سر خود بیرون کند .

وی با اشاره به تهدیدات دشمن اظهار داشت : آنها جرأت اجرای این تهدیدات را نداشته و ندارند و این بخاطر اقتداری است که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد .

امام جمعه اردکان افزود : ما ، هرگز زیاده خواهی های دشمنان را نمی پذیریم .

وی با اشاره به برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس گفت : اجرای رزمایش های سپاه و بسیج موجب ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان خواهد شد .

حجة الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در ادامه اوضاع نا آرام کشورهای همسایه را نتیجه دخالت استکبار جهانی در این منطقه دانست و اظهار داشت : پس از دوازده سال نخست وزیر انگلیس اقرار می کند که ما در حمله به عراق اشتباه کردیم و دخالتمان بیجا بود !

وی تصریح کرد هدف دشمن ضربه زدن به ایران اسلامی است و چون توان و قدرت تجاوز به کشور ما را ندارد درصدد است با نا امن کردن منطقه به اهداف خود برسد و ما موظفیم در برابر حملات دشمن به کشورهای منطقه عکس العمل نشان دهیم و نمی توانیم طبق نظر برخی ها بی تفاوت باشیم و دخالت نکنیم .

وی افزود : دشمن می داند که در کشور ما جایگاهی ندارد و نمی تواند کاری از پیش ببرد مانند دوران دفاع مقدس که با تمام توان خود به جنگ با ایران آمد ولی در پایان با رسوایی هرچه تمام تر شکست خورد .

امام جمعه اردکان ، پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در دستیابی به تجهیزات و سامانه های دفاعی را بسیار خوب دانست و در این زمینه از مسئولین و نیروهای مسلح تشکر و قدردانی کرد

ارسال نظرات