گردهمایی فرماندهان واحدها و مسئولین کمیته های هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شاهرود به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۶۸۹۶
|
۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی گردهمایی فرماندهان واحدهای امیدان،پویندگان و پیشگامان و مسئولین کمیته های هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی حوزه های ایمان و کوثر شاهرود در کانون بسیج جوانان با حضور بیش از 200 نفر برگزار شد.

در این گردهمایی مسئول بسیج دانش آموزی شاهرود با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و خیرمقدم با اشاره به برنامه های این هفته و تاکید بر دانش آموز محوری در برنامه ها اظهار کرد: هفته بسیج دانش آموزی تبلور شور و شعور دانش آموزان در اجرای برنامه های بسیج مدرسه می باشد و باید این هفته را برای تقدیر از فعالیت های دانش آموزان و دخیل نمودن آنها در کارهای مدرسه استفاده کرد.

وی افزود: بسیج دانش آموزی با رویکرد دانش آموز محوری تلاش د ارد دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی را تربیت و به جامعه ارائه نماید و آینده کشور را از جوانانی مومن و معتقد و متعهد و کارآمد بیمه نماید.

غنایی با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در هفته بسیج دانش آموزی بر بکارگیری دانش آموزان تاکید کرد و گفت: اگر ما می خواهیم آینده جامعه را بیمه نماییم و انسان هایی کارآمد تربیت نماییم و کشور را به آنها بسپاریم باید از الان به آنها توجه و اهمیت بدهیم.

در این مراسم حجت الاسلام سیدرضا مرتصوی مسئول تعلیم و تربیت سپاه شاهرود نیز در سخنانی با تاکید بر اهمیت تعلیم و تربیت در قشر نوجوان و دانش آموز جامعه اظهار کرد: امروز باید دانش آموزان را اهمیت دهیم و روی این قشر متمرکز کار کنیم چرا که دشمن روی آنها توجه دارد.

وی افزود: نظام صالحین بسیج برای تربیت نسلی مقتدر و عزتمند و مدافع نظام و اسلام ایجاد شده و تلاش این است که در حلقه های صالحین ما همزمان به رشد و تعالی فکری و اعتقادی بسیجیان توجه نماییم و هم ابعاد دیگر وجودی آنها را پرورش دهیم.

مرتضوی با اشاره به اهمیت علم همراه با معرفت و بصیرت گفت: علمی که با معرفت و بصیرت همراه با مثمر ثمر است اما علم بودن عمل و معرفت بی فایده و زیان بار نیز خواهد بود.

وی با تشریح ساختار صالحین در بسیج و توجه دادن به اجرای برنامه های حلقه های صالحین در مدارس بیان کرد: امروز دشمن در ابعاد مختلف کار می کند و نفوذ کرده و ما باید با برنامه جلوی نفوذ آنها بایستیم که یکی از این راه ها همین حلقه های صالحین و توجه به آنها و نیاز متربیان است.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود با تاکید بر نظام صالحین و اهمیت آن عنوان کرد: امروز نظام صالحین سنگر مقابله با نفوذ فرهنگی دشمنان در افکار و اندیشه هاست و باید این حلقه ها در مدارس برای نیاز به شبهات و پرسش های بیشمار دانش آموزان در مواجهه با این همه امواج گوناگون حق و باطل به وظیفه خود در روشنگری و آگاهی نسل نوجوان ما کمک کند.

در این مراسم با حضور جانشین سپاه و مدیر و معاون پرورشی آموزش و پرورش احکام مسئولیتی مسئولین کمیته های هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شاهرود که همان مدیران مدارس متوسطه دوره دوم می باشند تنفیذ شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها